Σάββατο, 14/12/2024 | 00:35

Η εξυπηρέτηση του πολίτη προτεραιότητα στον καθορισμό στόχων των Οργανικών Μονάδων Δήμου Πρέβεζας

295 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 27/03/2024, 2:43 μμ | 0 σχόλια
Με βασικές προτεραιότητες την αύξηση της απόδοσης και την βελτίωση των παρεχόμενων προς τους πολίτες υπηρεσίες υπεγράφη από τον δήμαρχο Πρέβεζας Νίκο Γεωργάκο, ο καθορισμός στόχων των Οργανικών Μονάδων του Δήμου Πρέβεζας για το έτος 2024.
Πιο συγκεκριμένα στους στόχους περιλαμβάνονται η μείωση του μέσου χρόνου ανταπόκρισης των αιτημάτων υποθέσεων των πολιτών έως 15%, η αύξηση των παρεχόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών ανά οργανική μονάδα σε ποσοστό 10%, η αύξηση του ποσοστού των καταγγελιών παραπόνων πολιτών-επιχειρήσεων που επιλύθηκαν σε ποσοστό 20% αλλά και η αύξηση της συχνότητας των ελέγχων της Δημοτικής Αστυνομίας κατά 10% σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο αναφοράς.
Επίσης προβλέπεται αναβάθμιση των δεξιοτήτων των υπαλλήλων και η επιμόρφωσή τους, η χρήση ψηφιακών ή άλλων εργαλείων για ζητήματα αναφοράς και αποκατάστασης των βλαβών, αποκομιδής των αποβλήτων και βελτίωσης των δρομολογίων, διαχείρισης των αδέσποτων ζώων συντροφιάς συντήρησης των δημοτικών υποδομών και εγκαταστάσεων κλπ.

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα