Πέμπτη, 02/05/2024 | 16:32

“Δήμος της Καρδιάς μας”: Αξίζει να συνεχίσει το έργο του στον τουρισμό, ο Λεωνίδας Αργυρός!

472 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 29/09/2023, 9:26 μμ | 0 σχόλια

 

Ακόμα και την εποχή της καραντίνας με τον Κορονοϊό, ο Λεωνίδας Αργυρός την είδε ως μια μεγάλη ευκαιρία για σκληρή δουλειά πάνω στην τουριστική προβολή που θα αυξήσει την τουριστική κίνηση στον Δήμο Πρέβεζας και θα υπάρξει και επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Τα αποτελέσματα είναι αυτά που τον δικαιώνουν. Βεβαίως οι προσπάθειες της Περιφέρειας όλα αυτά τα χρόνια και του αντιπεριφερειάρχη Ηπείρου Στράτου Ιωάννου είχαν ετοιμάσει το έδαφος, αλλά ως πρόεδρος της επιτροπής τουριστικής προβολής ο Λεωνίδας Αργυρός αφιέρωσε επίμονες προσπάθειες αμέτρητων ωρών, ξενυχτιών και δε σταμάτησε να προσπαθεί μέχρι να στεφθούν με επιτυχία οι διαδικασίες και οι στόχοι που είχε θέσει και τα κατάφερε.

Η επικοινωνία του με τεράστιες εταιρείες tour operators, ο έξυπνος τρόπος που εντάχθηκε στα  fantrip και στα presstrip είναι στα συν της προσφοράς του, αφού ο Δήμος Πρέβεζας έγινε ακόμα πιο γνωστός και ακόμα πιο ελκυστικός.

Σας παραθέτουμε ένα απόσπασμα συνομιλίας μας με τον Λεωνίδα Αργυρό στο ΡΑΔΙΟ ΠΡΕΒΕΖΑ και την εκπομπή “ΤΟΜΗ στην Ενημέρωση” με τον Σπύρο Πλέουρα: “Δηλαδή το ότι η Πρέβεζα ανακηρύχθηκε στους ασφαλέστερους προορισμούς στην Ευρώπη και η παραλία του Μονολιθίου με τα φοβερά της χαρακτηριστικά πήρε το βραβείο ως η ασφαλέστερη παραλία στην Ευρώπη, αυτό την έθεσε στον τουριστικό χάρτη. Η Πρέβεζα πλέον δεν είναι το κρυμμένο διαμάντι, είναι το διαμάντι που έγινε γνωστό στο Forbes, στο Condenast στο travellleisure, σε όλες τις μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες του εξωτερικού, στην Ιταλία, στη Γαλλία, ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο. Λένε μερικοί ότι εκείνη τη χρονιά δεν επιτρέπονταν τα ταξίδια από το εξωτερικό, ναι αλλά όταν σε βγάζει ο Forbes σε μαθαίνει και η ελληνική αγορά, σε μαθαίνει και η “Καθημερινή” σε μαθαίνει και το “ΒΗΜΑ” σε μαθαίνουν όλοι. Μιολύσα με μία τεράστια εταιρεία tour operators και μου έλεγε ότι υο 2020 ο μέσος όρος στις Μεσογειακές χώρες από πληρότητα ήταν 15%, εμείς είχαμε 65%. Μέσο όρο πληρότητας το καλοκαίρι του 2020 είχαμε 65%. Όλα αυτά δεν έγιναν με μαγικό τρόπο, έγιναν με επιμελή δουλειά, με σκληρή δουλειά, την περίοδο του Covid έκανα πάνω από 18 διαδικτυακές εκθέσεις. Επειδή τις έκανα από το σπίτι, ο γιος μου βαρέθηκε να με ακούει να λέω τα ίδια πράγματα, στα Αγγλικά, τα Ιταλικά, τα ελληνικά. Σε όσες γλώσσες μπορούσα να μιλήσω, τους μιλούσα συνεχόμενα κι αυτό είχε αποτέλεσμα. Τα fantrip και τα presstrip που κάναμε, είχαν μια τεράστια ποσότητα άρθρων. Μεγάλο πλεονέκτημα μας έδωσε αρχικά η Β.Ι.Τ. όταν Ο Δήμος Πρέβεζας πήγε για πρώτη φορά στο Μιλάνο τον Φεβρουάριο του 2020 ακριβώς δέκα μέρες πριν ξεσπάσει η μεγάλη επιδημία του covid εκεί, με θερμομέτρησαν στο αεροδρόμιο και όταν γύρισα Ελλάδα όλοι με απέφευγαν. Η επαφή που είχαμε στο Μιλάνο, μετά το άνοιγμα του Covid μας έδωσε πολύ μεγάλη δυνατότητα και οι επαφές υπάρχουν ακόμα. Βγήκαμε στο GREEK TV του Λονδίνου με μια 45λεπτη συνέντευξη εκεί. Όταν έχεις το Λονδίνο, έχεις και την Αμερική, είχαμε μία τεράστια αύξηση τα τελευταία δύο χρόνια από την Αμερική και μετά το θέμα του covid λειτούργησε ως εφαλτήριο η απελευθέρωση, οπότε θέλησαν να ταξιδέψουν στην Ευρώπη και τους πήραμε. Νομίζω οι πλέον ωφέλιμες δραστηριότητες που κάναμε ήταν τα presstrip. Δηλαδή το ότι βγήκαμε στο TASTE με 25 σελίδες και όλοι οι καταστηματάρχες της Πρέβεζας ήταν τα δικά τους τα γαστρονομικά προϊόντα να προβάλλονται στο κατεξοχήν τουριστικό περιοδικό της Ελλάδας και με έξοδα του Δήμου Πρέβεζας.”

Ο Λεωνίδας Αργυρός που διετέλεσε με επιτυχία και ως πρόεδρος του Δημοτικού συμβουλίου Πρέβεζας είναι υποψήφιος Δημοτικός σύμβουλος Πρέβεζας με την παράταξη “Δήμος της Καρδιάς μας” και υποψήφιο Δήμαρχο Πρέβεζας τον τυν Δήμαρχο Νίκο Γεωργάκο. και βέβαια Αξίζει να συνεχίσει το έργο του στον τουρισμό!

 

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα