Παρασκευή, 29/03/2024 | 17:19

Διαδικτυακή συμμετοχή του Μουσικού Σχολείου Πρέβεζας σε πολύ σημαντικό Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο του Κολλεγίου Αθηνών

496 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 15/02/2021, 11:58 πμ | 0 σχόλια

 

 

Διαδικτυακή  συμμετοχή του Μουσικού Σχολείου Πρέβεζας σε πολύ σημαντικό Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο του Κολλεγίου Αθηνών 

Την Πέμπτη 11 και την Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2021 μαθητές από το Μουσικό Σχολείο Πρέβεζας βίωσαν μια πολύ σημαντική εμπειρία, λαμβάνοντας μέρος στο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο που διοργάνωσε το Κολλέγιο Αθηνών (Ελληνο-Αμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα) με το πολύ ενδιαφέρον θέμα: 

«Διάλογος ή σύγκρουση πολιτισμών;η

Με αφορμή το ορόσημο των 2.500 χρόνων από τη Μάχη των Θερμοπυλών και τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας».

 

Πρόκειται για μια ιδιαίτερα αξιόλογη πρωτοβουλία  που υλοποιήθηκε από το Κολλέγιο Αθηνών υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και του Ιδρύματος Μαριάννας Β. Βαρδινογιάννη στο πλαίσιο του Επετειακού Έτους «Θερμοπύλες-Σαλαμίνα 2020». Υπεύθυνη του Προγράμματος, που συντέλεσε καθοριστικά στον συντονισμό και στην άρτια συμμετοχή πολλών μαθητών από το Μουσικό Σχολείο Πρέβεζας, είναι η κα Γιαννούλη Σοφία, καθηγήτρια-Φιλόλογος του σχολείου. Η κα Γιαννούλη οργάνωσε άριστα τους μαθητές και στάθηκε στο πλευρό τους στο σημαντικό αυτό εγχείρημα, πράγμα για το οποίο είναι άξια συγχαρητηρίων. 

Στο τόσο επιμορφωτικό αυτό Πρόγραμμα για τους μαθητές συμμετείχαν, επίσης, ο κ. Χαλβαντζής Βασίλειος (Διευθυντής του σχολείου) και οι καθηγήτριες-Φιλόλογοι του σχολείου: κα. Γιαννουλάτου Πανωραία, κα. Ζέρβα Μερόπη και κα. Κορωναίου Παναγιώτα. Αξίζει να παρατεθούν τα ονόματα όλων των μαθητών που συμμετείχαν διαδικτυακά στο Μαθητικό Συνέδριο, στους οποίους δόθηκε και ανάλογη βεβαίωση συμμετοχής. Ο ζήλος τους ας αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση για όλους τους μαθητές και των άλλων σχολείων, ώστε να προσεγγίζουν ανάλογα γόνιμα και δημιουργικά τον πολιτισμό και την ιστορία μας. 

Συμμετείχαν οι ακόλουθοι μαθητές από το Μουσικό Σχολείο Πρέβεζας:

 

Μαθητές Γυμνασίου:

Αλεξανδροπούλου Βασιλική, Ανδρέου Γεώργιος, Βαραμπούτη Μαρία-Ραφαέλα, Μπάλλας Αλέξιος, Μπέλλου Λυδία-Σοφία, Μπλάνη Αμαλία, Μπόκια Χριστίνα, Ναστούλη Δέσποινα, Νικολοπούλου Χρύσα, Νόβας Δημήτριος, Ντάτσα Μαστρογιάννη Αθηνά, Ξανθοπούλου Ελπίδα-Άρτεμις, Παπαδοπούλου Ιόλη, Παπαδοπούλου Μαριάννα, Παπαμιχαήλ Παππά Ανδρονίκη, Παππά-Σπύρου Ιωάννα, Πάσχου Ιωάννα, Περδικάρης Νίκος, Πιέτα Αρσινόη, Πλέουρας Αλέξανδρος, Ρίζου Παναγιώτα, Roeva Stayanova Nikol, Ροπόκη Βαρβάρα-Ίσις, Σουλιώτη Δανάη, Τσιτσέ Βασιλική, Φωτιάδη Χρυσαυγή. 

Μαθητές Λυκείου

Αγκάλη Αθανασία, Αλεξανδροπούλου Μαρία, Κιτσαντά Νεφέλη, Κοτσαρίνη Ευαγγελία-Μαρία, Κυρμίζογλου Κωνσταντίνα, Μουκάνου Ευαγγελία, Μπεϊντάρη Βασιλική–Ιωάννα, Μπόκια Μαριλένα, Πάκου Εβίτα, Πάνη Αλεξάνδρα, Παππά Ευαγγελία. 

Επισημαίνεται, τέλος, ότι στο συγκεκριμένο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο συμμετείχαν 63 Σχολικές Μονάδες, μεταξύ των οποίων συναριθμούνται σχολεία, όπως το Ζωγράφειο Λύκειο Κωνσταντινούπολης, το Πρότυπο Γενικό Λύκειο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης, καθώς και το Ελληνικό Σχολείο του Πόρτλαντ, Όρεγκον (Η.Π.Α.), γεγονός που δείχνει τον εκτεταμένο γεωγραφικό χαρακτήρα των σχολείων που έλαβαν μέρος και πιστοποιεί τις οικουμενικές διαστάσεις στις οποίες εκτείνεται η ελληνικότητα στην ιστορική της εξέλιξη (θεματικός πυρήνας, άλλωστε, του εν λόγω Μαθητικού Συνεδρίου). Τέτοιες πρωτοβουλίες είναι ευχής έργο να πραγματώνονται και πολλά εύγε στους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές του Μουσικού Σχολείου Πρέβεζας για την δραστική διαδικτυακή τους παρουσία σε αυτό το Πρόγραμμα. Να ευχηθούμε να είναι πάντα τόσο δημιουργικοί.

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα