Σάββατο, 20/04/2024 | 17:20

Λεωνίδας Αργυρός : Συνεργαζόμαστε με την καλύτερη εταιρεία συμβούλων στον τουρισμό!

753 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 26/05/2020, 9:18 μμ | 0 σχόλια

 

 

“Θερινή τουριστική περίοδος στον Δήμο Πρέβεζας και COVID -19” ήταν το θέμα που απασχόλησε την επιτροπή τουριστικής προβολή του δήμου Πρέβεζας την Τρίτη 26 Μαίου ημέρα Τρίτη, στη Θεοφάνειο αίθουσα Τέχνης. Ο πρόεδρος της επιτροπής εντεταλμένος Δημοτικός σύμβουλος Πρέβεζας Λεωνίδας Αργυρός τόνισε ότι η δημοτική αρχή σε συνεργασία με το γραφείο τουρισμού ανέπτυξε το απαραίτητο στρατηγικό σχέδιο πολλαπλών δράσεων προβολής και καθιέρωσης του BRAND NAME Πρέβεζα. Ο κ. Αργυρός εξήγησε ότι αφορούσε ένα πλήρες πακέτο τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο για τη βέλτιση κεφαλοποίηση που είχαμε διαθέσιμο. 

“Αρχικά όπως γνωρίζουν τα μέλη της επιτροπής είχαμε συμπεριλάβει δράσεις επικοινωνίας και διαφήμισης σε διεθνή αεροδρόμια της χώρας όπως το Ελευθέριος Βενιζέλος, το Μακεδονία, το Άκτιο, διαφήμιση στα μέσα αστικής συγκοινωνίας στην Αθήνα, όπως το μετρό και στα Λεωφορεία καθώς και καταχωρήσεις στα έντυπα των αεροπορικών περιοδικών. Δυστυχώς με την έλευση της καραντίνας, τα πάντα ακυρώθηκαν. Με την άρση των περιοριστικών μέσων και έχοντας ως άμεση και ρεαλιστική προοπτική τον εσωτερικό τουρισμό. Κατόπιν εντολής του δημάρχου αναπτύχθηκε από τους αρμόδιους συνεργάτες μια άμεση καμπάνια επικοινωνίας Πρέβεζα-2020 ασφάλεια της Ελευθερίας. Μηδενικού κόστους η οποία έχει ήδη τρέξει σε κανάλια εθνικής εμβέλειας και στα μεγαλύτερα ειδησεογραφικά sites το τελευταίο δεκαήμερο και έχει δημιουργήσει αίσθηση στο Πανελλήνιο. Το ασύγκριτο παραλιακό μετωπό μας σε συνδυασμό με τη μοναδική ομορφιά του τοπίου οδήγησαν τα σχετικά δηοσιεύματα σε χιλιάδες κοινοποιήσεις, κοινώς έγιναν viral. Οι δημοσιεύσεις τόσο στο πρώτο θέμα, στην Ελληνική και στην Αγγλική, στο e-efimerida και στα παραπολιτικά, αγγίζουν αυτή τη στιγμή τις 10.000 κοινοποιήσεις. Άρα ο αριθμός των αναγνωστών είναι τεράστιος. Η Καμπάνια θα συνεχιστεί βάση προγράμματος σε εθνικό επίπεδο, σε άλλα ΜΜΕ Εθνικής εμβέλειας για όλη την θερινή περίοδο” τόνισε κατά την εισαγωγή του ο πρόεδρος της επιτροπής τουριστικής προβολής του δήμου Πρέβεζας.

Στη συνέχεια ο κ. Αργυρός έδωσε έμφαση στο γεγονός ότι ο δήμος πέτυχε στο European Best Destinations να χαρακτηρίζεται ως ένας από τους ασφαλέστερους Ευρωπαϊκούς προορισμούς και η παραλία θα χαρακτηριστεί ως η ασφαλέστερη παραλία της Ευρώπης. Επισήμανε ακόμη ότι θα αναπτυχθεί ειδική αρθογραφία προβολής της Πρέβεζας στο FORBES και οι τίτλοι savest european destination preveza και european savest beach preveza 2020, θα αναπαραχθούν σε όλες τις σχετικές επιχειρήσεις.

Με την κάλυψη της καμπάνιας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο με ίδια μέσα, ο δήμος Πρέβεζας έχοντας την ευθύνη και την αποστολή να παράσχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στο κλάδο του τουρισμού, προχώρησε ως όφειλε κάθε τουριστικός δήμος, προχώρησε στη σύμβαση τρίμηνης συνεργασίας με εξειδικευμένο γραφείο τουριστικού marketing. Η εν λόγω επιλογή της MPC Group Consulting αποτελεί και επιλογή γνωστών τουριστικών περιοχών της χώρας στις οποίες και αναφέρθηκε ο κ. Αργυρός. ¨Το αντικείμενο υπηρεσιών που θα ζητήσουμε θα είναι η διαχείριση της υπάρχουσας κρίσης στον τουρισμό με εξειδίκευση των επιπτώσεων στην περιοχή του δήμου Πρέβεζας μέσα από συμβουλευτική υποστήριξη του δήμου και των επαγγελματιών για δράσεις και πρωτοβουλίες που πρέπει να αναληφθούν ανάλογα με τα δεδομένα που διαμορφώνονται καθημερινά. Στην Εθνική και διεθνή αγορά και σε επίπεδο ταξιδιωτικής ασφάλισης και στο θέμα της ενδεχόμενης ζήτησης. Ενημέρωση και καθοδήγηση του δήμου και των επαγγελματιών μέσω των φορέων τους σε συχνά διαστήματα για προσαρμογή στις συνθήκες που θα δημιουργούνται. Το δεύτερο βήμα που θα γίνει θα είναι η εκπαίδευση μέσω σεμιναρίων με τηλεδιασκέψεις ή με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, των εκπροσώπων του δήμου και των επαγγελματιών για τη μεθοδολογία προσέγγισης των αγορών σε επίπεδο μάρκετινγκ και επίσης για τις ανθρώπινες δημόσιες σχέσεις στον τουρισμό μετά τα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει. η Έκδοση δελτίων τύπου με σκοπό τη διάχυση μηνυμάτων που μπορεί να ανδιαφέρουν τους ταξιδιώτες και τους διακινητές τους. Η Οργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης δημοσιογράφων από την ελληνική αγορά με στόχο την προβολή του τουρισμού, είτε αποκλειστικά, είτε συνδυαστικά με όμορες περιοχές. Η παρουσίαση της Πρέβεζας σε επιλεγμένο κοινό πρακτόρων και δημοσιογράφων μέσω ηλεκτρονικών σεμιναρίων. Ο εντοπισμός των αγορών και των ομάδων που προσφέρονται για τα στοιχεία που προσφέρει η Πρέβεζα καθώς και η έρευνα και η κατηγοριοποίηση της υπάρχουσας κατάστασης.” υπογράμμισε μεταξύ άλλω ο κ. Αργυρός κάνοντας αναφορά σε κάποια είδη τουρισμού, όπως ο καταδυτικός τουρισμός, ο τουρισμός περιπέτειας, ο περιηγητικός κ.α.

Από την πλευρά του, από την παράταξη “Στροφή στο μέλλον” ο Θανάσης Ανωγιάτης τόνισε ότι θα έπρεπε πρώτα να υπάρξει η συνεδρίαση της επιτροπής τουριστικής προβολης και να ακολουθήσει συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Πρέβεζας και εξήγησε ότι μοιάζει η όλη κατάσταση να είναι προ τετελεσμένων γεγονότων χωρίς οι παρατάξεις να έχουν καταθέσει τις προτάσεις τους, είτε στην επιτροπή τουριστικής προβολής είτε στο δημοτικό συμβούλιο. Να έχουν συμβάλλει δηλαδή στο πλαίσιο  διαμόρφωσης της τουριστικής προβολής του δήμου Πρέβεζας και οι υπόλοιπες παρατάξεις με την κατάθεση των προτάσεών τους.

Από την Ένωση Ξενοδόχων ο Κώστας Ανατολιωτάκης επέμενε στο να προβληθεί και να προωθηθεί το μήνυμα “Πρέβεζα κάθε μέρα μια νέα εμπειρία” που ήταν του 2016, χωρίς ωστόσ να δοθεί έμφαση στην προβολή του τόσο στον εγχώριο όσο και στον εξωτερικό τουρισμό.

ο κ. Αργυρός χαρακτήρισε την εταιρεία ως η την καλύτερη εταιρεία συμβούλων στον τουρισμό. ”

 

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα