Το Επιμελητήριο Πρέβεζας σε
συνεργασία με τον Οργανισμό Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και
Εξωτερικού Εμπορίου), που είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας (υπό την εποπτεία του
Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού) για την προσέλκυση επενδύσεων
στην Ελλάδα και την προώθηση εξαγωγών διοργανώνει
δωρεάν εκπαιδευτικά σεμινάρια διάρκειας 8 ωρών με θέμα «Δημιουργία
εξαγώγιμου προϊόντος & εξαγωγικές διαδικασίες» και καλεί τις ενδιαφερόμενες
επιχειρήσεις μέλη του να συμμετάσχουν στις 24 και 25 Απριλίου 2017 και ώρες
17:00 έως 21:00 στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Πρέβεζας.
συνεργασία με τον Οργανισμό Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και
Εξωτερικού Εμπορίου), που είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας (υπό την εποπτεία του
Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού) για την προσέλκυση επενδύσεων
στην Ελλάδα και την προώθηση εξαγωγών διοργανώνει
δωρεάν εκπαιδευτικά σεμινάρια διάρκειας 8 ωρών με θέμα «Δημιουργία
εξαγώγιμου προϊόντος & εξαγωγικές διαδικασίες» και καλεί τις ενδιαφερόμενες
επιχειρήσεις μέλη του να συμμετάσχουν στις 24 και 25 Απριλίου 2017 και ώρες
17:00 έως 21:00 στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Πρέβεζας.
Στόχος των σεμιναρίων αυτών
είναι να ενημερωθούν διεξοδικά οι ενδιαφερόμενοι εξαγωγείς για όλο το πλέγμα
που καθορίζει μια επιτυχημένη εξαγωγική προσπάθεια. Τα σεμινάρια είναι δομημένα
με τέτοιο τρόπο ώστε να δίδουν απαντήσεις σε ερωτήματα εν δυνάμει εξαγωγέων και
καλύπτουν θέματα όπως:
είναι να ενημερωθούν διεξοδικά οι ενδιαφερόμενοι εξαγωγείς για όλο το πλέγμα
που καθορίζει μια επιτυχημένη εξαγωγική προσπάθεια. Τα σεμινάρια είναι δομημένα
με τέτοιο τρόπο ώστε να δίδουν απαντήσεις σε ερωτήματα εν δυνάμει εξαγωγέων και
καλύπτουν θέματα όπως:
· Δημιουργία κατοχύρωση εμπορικών σημάτων.
·
Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος (από πλευράς της
marketing διάστασής του) δηλ. desίgn, συσκευασία (περιέκτης, ετικέτα), πιστοποιήσεις.
Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος (από πλευράς της
marketing διάστασής του) δηλ. desίgn, συσκευασία (περιέκτης, ετικέτα), πιστοποιήσεις.
·
Σήμανση προϊόντων barcode
κ.λ.π.
Σήμανση προϊόντων barcode
κ.λ.π.
·
Δημιουργία επικοινωνιακών
εργαλείων.
Δημιουργία επικοινωνιακών
εργαλείων.
·
Επιλογή ξένων αγορών και
προσαρμογή των προϊόντων σε αυτές.
Επιλογή ξένων αγορών και
προσαρμογή των προϊόντων σε αυτές.
·
Μεθοδολογία εξεύρεσης πελατών
στις αγορές στόχους.
Μεθοδολογία εξεύρεσης πελατών
στις αγορές στόχους.
·
Δράσεις που απαιτούνται για
την εξεύρεση πελατών.
Δράσεις που απαιτούνται για
την εξεύρεση πελατών.
·
Αναφορά σε Διεθνείς Εκθέσεις
(τρόπος επιλογής της κατάλληλης ‘Έκθεσης και βήματα οργάνωσης).
Αναφορά σε Διεθνείς Εκθέσεις
(τρόπος επιλογής της κατάλληλης ‘Έκθεσης και βήματα οργάνωσης).
·
Αναφορά σε Β2Β συναντήσεις
και τρόπος σωστής προετοιμασίας τους.
Αναφορά σε Β2Β συναντήσεις
και τρόπος σωστής προετοιμασίας τους.
·
Τρόπος συζήτησης με τούς υποψήφιους πελάτες,
θέματα κατάρτισης εμπορικών συμφωνιών.
Τρόπος συζήτησης με τούς υποψήφιους πελάτες,
θέματα κατάρτισης εμπορικών συμφωνιών.
·
Τι περιλαμβάνει μια εμπορική
συμφωνία.
Τι περιλαμβάνει μια εμπορική
συμφωνία.
·
Τρόποι παράδοσης χρήση
Διεθνών εμπορικών όρων.
Τρόποι παράδοσης χρήση
Διεθνών εμπορικών όρων.
· Τρόποι πληρωμής συνεργασία με τράπεζες.
·
• Ασφαλίσεις φορτίων – πελατών.
• Ασφαλίσεις φορτίων – πελατών.
·
Κοστολόγηση
εξαγόμενου προϊόντος, θέματα Φ.Π.Α. εξαγωγών.
Κοστολόγηση
εξαγόμενου προϊόντος, θέματα Φ.Π.Α. εξαγωγών.
·
Συνοδευτικά έγγραφα εξαγωγών
κ.λ.π.
Συνοδευτικά έγγραφα εξαγωγών
κ.λ.π.
·
Ιδιαιτερότητες
– ειδικό καθεστώς εξαγωγών σε τρίτες χώρες σχετικά με έλεγχο και πιστοποίηση
φορτίων (έκδοση ειδικών πιστοποιητικών κ.λ.π.)
Ιδιαιτερότητες
– ειδικό καθεστώς εξαγωγών σε τρίτες χώρες σχετικά με έλεγχο και πιστοποίηση
φορτίων (έκδοση ειδικών πιστοποιητικών κ.λ.π.)
·
Χρήση
κατάλληλων βάσεων δεδομένων για άντληση χρήσιμων στοιχείων.
Χρήση
κατάλληλων βάσεων δεδομένων για άντληση χρήσιμων στοιχείων.
Αξιοποίηση των εμπορικών μας ακολούθων.