| Σύλληψη -2-ημεδαπών για παράβαση της νομοθεσίας περί προστασίας του περιβάλλοντος | 28-01-2026/
01:10 Λευκάδα |
Συνελήφθησαν, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.), δύο ημεδαποί, (27χρονος άντρας και 42χρονη γυναίκα), διότι είχαν εγκατασταθεί παράνομα σε υπαίθριο χώρο, χωρίς να τηρούνται οι όροι υγιεινής. |










