Στη Γενική Συνέλευση της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, που πραγματοποιήθηκε στον Άγιο Νικόλαο Λασιθίου, παρευρέθηκε ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Γιάννης Ανδριανός, εκπροσωπώντας τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.
Κατά τον χαιρετισμό του, ο κ. Ανδριανός μετέφερε τους θερμούς χαιρετισμούς του Πρωθυπουργού προς το σύνολο της επιμελητηριακής κοινότητας, υπογραμμίζοντας τη μεγάλη σημασία που αποδίδει η Κυβέρνηση συνολικά στον θεσμό των Επιμελητηρίων, τα οποία αποτελούν βασικούς θεσμικούς συνομιλητές της Πολιτείας και πολύτιμους συμμάχους στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, της περιφερειακής ανάπτυξης και της εθνικής οικονομίας.

Ο Υφυπουργός συνεχάρη την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος για τη διοργάνωση της Γενικής Συνέλευσης, επισημαίνοντας τον ιδιαίτερο συμβολισμό της πραγματοποίησής της στην Κρήτη, η οποία φέρει τον τίτλο της Ευρωπαϊκής Περιφέρειας Γαστρονομίας 2026. Τόνισε ότι η διάκριση αυτή αναδεικνύει τη δυναμική της σύνδεσης του πρωτογενούς τομέα με τη μεταποίηση, τη γαστρονομία και τον τουρισμό, δημιουργώντας σημαντικές αναπτυξιακές προοπτικές για τις τοπικές κοινωνίες.










