Τετάρτη, 29/05/2024 | 13:23

ΔΔΕ ΠΡΕΒΕΖΑΣ: Εναρκτήρια συνάντηση erasmus

76 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 15/05/2024, 8:23 πμ | 0 σχόλια

Δελτίο τύπου εναρκτήριας συνάντησης του έργου Erasmus+ με τίτλο:
“An artificial intelligent platform to support students by assessing their performance skills
through predictive models created from their writing skills (AISE)”
Στις 08-09 Μαΐου 2024 πραγματοποιήθηκε στην Πρέβεζα η εναρκτήρια συνάντηση των συνεργατών
στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου Erasmus+ 2023-1-EL01-KA220-SCH-000157157 με τίτλο, An
artificial intelligent platform to support students by assessing their performance skills through predictive
models created from their writing skills. Με οικοδεσπότη την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Πρέβεζας, συντονιστή του έργου, 16 άτομα συμμετείχαν στις διήμερες συναντήσεις, εκπροσωπώντας
όλους τους εταίρους του έργου που προέρχονται από Σερβία, Ελλάδα, Κροατία και Κύπρο.
Το σχέδιο προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τον Δεκέμβριο του 2026.
Το έργο στοχεύει στην εφαρμογή τεχνικών βασισμένων σε τεχνητή νοημοσύνη με σκοπό τη
δημιουργία μιας “έξυπνης” εκπαιδευτικής πλατφόρμας ικανής να υποστηρίζει την αξιολόγηση των
δεξιοτήτων των μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των συμμετεχόντων χωρών.
Στόχος της εναρκτήριας συνάντησης ήταν η γνωριμία των εταίρων, η συνοπτική παρουσίαση του
προγράμματος και των στόχων του καθώς και ο καθορισμός των ενεργειών για το προσεχές χρονικό
διάστημα.
Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων πραγματοποιήθηκαν τα ακόλουθα:
● Παρουσίαση του προγράμματος
● Παρουσίαση των συμμετεχόντων οργανισμών στο πρόγραμμα
● Παρουσίαση των εργαλείων και μεθόδων που θα χρησιμοποιηθούν
Κατά την έναρξη της συνάντησης απηύθυναν χαιρετισμό η Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Πρέβεζας κα Φανή Μπισκανάκη, η Αναπληρώτρια Περιφερειακή Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου, κα Μαρίνα Μπέση και ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού,
Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής του Δήμου Πρέβεζας, κος Λεωνίδας Αργυρός.

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα