Παρασκευή, 19/04/2024 | 05:52

Δημοτικό στάδιο Πρέβεζας “Ολυμπιονίκου Αθανασίας Τσουμελέκα”: Ξεκίνησε η τοποθέτηση των νέων καθισμάτων

444 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 04/04/2024, 11:56 πμ | 0 σχόλια

Νέα καθίσματα τοποθετούνται στο Δημοτικό στάδιο Πρέβεζας “Ολυμπιονίκου Αθανασίας Τσουμελέκα” και η τοποθέτησή τους ξεκίνησε την Πέμπτη 4 Απριλίου 2024, ενώ η απόφαση της οικονομικής επιτροπής του Δήμου Πρέβεζας είχε ληφθεί στις 2 Ιουνίου του 2023.

Πρόκειται για 2100 νέα καθίσματα, συνολικού προϋπολογισμού 62.496,00 € με ΦΠΑ, που χρηματοδούνται από το πρόγραμμα ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ.

Σύμφωνα με την μελέτη των τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου Πρέβεζας, προβλέπεται η αντικατάσταση όλων των παλιών πλαστικών καθισμάτων και στις δύο κερκίδες του σταδίου (Ανατολική & Δυτική) με νέα καθίσματα σύμφωνα με τις ισχύουσες τεχνικές προδιαγραφές. Τα καθίσματα θα πρέπει να είναι διαστάσεων:

πλάτους (W) από 400 χιλ. μέχρι και 450 χιλ. (400< W < 450)
Να έχει ράχη (Η) από 300 χιλ. μέχρι και 400 χιλ. (300 < Η < 400) (σύμφωνα με την σχετική οδηγία απαίτηση της FIFA – UEFA Ioυν.95)
Να διαθέτουν τελειώματα όχι αιχμηρά αλλά καμπυλωμένα και ομαλά με ακτίνα καμπυλότητας τουλάχιστον 5 χιλ. Να έχουν κατασκευαστεί στο εργοστάσιο με απαραίτητη προσθήκη υλικών που ασφαλίζουν την:
Προστασία από τον Ήλιο (UV Stabilizer Additives) ,
Ανθεκτικότητα του χρώματος (Color Fastness Additives) ,
Επιβραδυντικό πυρκαγιάς (Flame Retardant Additives) και
Αντοχή σε κρούσεις (Impact Resistant Additives).
Οι προσθήκες αυτές θεωρούνται απαραίτητες ώστε το κάθισμα να παρέχει την μεγίστη αντοχή για μακροχρόνια χρήση στα γήπεδα. Λόγω της χρήσης της αρχικής πρώτης ύλης, τα χρώματα των καθισμάτων να είναι λαμπερά. Το κάθισμα πρέπει να ορθοπεδικό, το οποίο είναι άνετο τόσο για την πλάτη όσο και για τα πόδια. Το μπροστινό μέρος των καθισμάτων να έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε τα καθίσματα να μην μπορούν να αποσπαστούν από το καθιστικό. Το κανάλι εκκένωσης νερού καθισμάτων να μην συσσωρεύει νερό στην επιφάνεια των καθισμάτων. Το κανάλι εκκένωσης νερού πρέπει να περνάει το νερό παράλληλα με το κανάλι, εμποδίζοντας την επαφή του νερού με τις βίδες στερέωσης. Η πλάτη είναι εσωτερικά ενισχυμένη και με διπλό τοίχωμα.

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα