Η κεντρική ιδέα δεν είναι κάτι το καινοτόμο.
Κάτι πεθαίνει, κάτι γεννιέται. Αποφεύγεις και καταπολεμάς τη σπατάλη, σέβεσαι το περιβάλλον.
Το μαρτυρά περίτρανα το γεγονός πως η Coffee Island επένδυσε 400.000 ευρώ στην Coffee-Eco, επιτρέποντάς της, μεταξύ άλλων, να αποκτήσει βιομηχανική μονάδα στη ΒΙΠΕ Πατρών και να επενδύσει έτσι στη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων και σε άλλους τομείς, όπως στις βιομηχανίες Ενέργειας (βιολογικό κάρβουνο), Επίπλου (εναλλακτικό υλικό), Γεωργίας (βιολογικό λίπασμα).
«H τεχνολογία που χρησιμοποιούμε είναι μια φυσικοχημική διαδικασία γνωστή ως εκχύλιση. Επεξεργαζόμαστε το υπόλειμμα του καφέ και αξιοποιούμε μια ουσία, το χλωρογενικό οξύ, το οποίο έχει αντιοξειδωτική δράση», είχε εξηγήσει τη διαδικασία ο εκ των ιδρυτών της εταιρείας, Αλέξης Πάντζιαρος σε συνέντευξή του στην «Καθημερινή».
Με αυτά λοιπόν τα γι’ άλλους «σκουπίδια» έκαναν συνεργασίες με μεγάλες εταιρίες καλλυντικών (Apivita, Korres, Dust & Cream), ενώ στόχος είναι πάντα η ενίσχυση των δουλειών στο εξωτερικό – για παράδειγμα αυτήν την εποχή συζητούν με εταιρείες στο Ισραήλ αλλά και στην Αγγλία.
Η βάση πάντως και το καμάρι της Coffee-Eco είναι πλέον τα προϊόντα που παράγει η ίδια. Από τη στιγμή που είχε την πρώτη ύλη και την τεχνογνωσία, γιατί να μην το αξιοποιούσε; Ήταν άλλωστε μονόδρομος για να αυξήσει τα έσοδά της. Έτσι λοιπόν δημιούργησε μια δική της σειρά προϊόντων με την ονομασία AuraSkin (αντηλιακό, scrub, ενυδατικά balm για τα χείλη). Που αμέσως γνώρισε επιτυχία στην (ηλεκτρονική) αγορά, αποκτώντας πιστό κοινό, πελάτες που αρέσκονται στο να συνδυάζουν την ποιότητα με την οικολογική πρακτική.
Τα προϊόντα της εταιρείας στοχεύουν στην ενίσχυση του μικροβιώματος της επιδερμίδας. Με κλινικές μελέτες διαπιστώθηκε πως η αντηλιακή της κρέμα ενισχύει το μικροβίωμα και συμβάλλει στη μείωση της ακμής κατά 60%, πόρισμα που έπεισε την Coffee-Eco να αναγάγει σε προτεραιότητα την ανάπτυξη προϊόντων για εφήβους.
«Με τη συνεργασία που έχουμε με τα Coffee Island συλλέγουμε δύο τόνους υπολειμμάτων καφέ τον μήνα από 15 καταστήματα στην Πάτρα, ποσότητα που σχεδιάζουμε να αυξήσουμε σε 10-15 τόνους, ανάλογα και με την ανάπτυξη των προϊόντων μας», δίνει το στίγμα για την επόμενη μέρα ο Αλέξης Πάντζιαρος.
Μέχρι τώρα ξέραμε πως ο καφές ξυπνάει, τονώνει, είναι μια καθημερινή γευστική και απολαυστική συνήθεια. Να τελικά που… καλλωπίζει κιόλας. Και με τόλμη, ικανότητα και φαντασία μπορεί να αποτελέσει τη βάση για να φτιαχτεί από το μηδέν μια υγιέστατη και πετυχημένη εταιρεία – πρότυπο από πολλές απόψεις!