Τετάρτη, 24/06/2026 | 03:39

Πρέβεζα: Πολυσπόρια μοίρασε ο σύλλογος του Αγίου Θωμά

574 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 22/11/2022, 9:45 πμ | 0 σχόλια

Κατά τη γιορτή των Εισοδίων της Θεοτόκου Την Δευτέρα 21 Νοεμβρίου και ο Σύλλογος του Αγίου Θωμά Πρέβεζας, ακολουθώντας την παράδοση μοίρασε πολυσπόρια σε σπίτια και σε ιδρύματα της πόλης.

Μετά από δύο χρόνια με πολλή χαρά ο Σύλλογος επισκέφτηκε και προσέφερε πολυσπόρια στο Γηροκομείο και το “ΨΥΧΑΡΓΩΣ”, με ευχές για “χρόνια πολλά και η Παναγία πάντα προστάτιδά μας”.

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα