Πέμπτη, 25/04/2024 | 21:16

Ανάπτυξη Τώρα: “Ήρθε η ώρα η Πρέβεζα να δημιουργήσει το δικό της branding αγροτικών-αλιευτικών προϊόντων”

491 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 14/07/2022, 9:35 πμ | 0 σχόλια

Κλιμάκιο της ανεξάρτητης δημοτικής παράταξης “Ανάπτυξη Τώρα” αποτελούμενο από τον επικεφαλής της παράταξης Γιώργο Νίτσα και τον δημοτικό σύμβουλο Ιωσήφ Στύλο, επισκέφθηκε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε την «1η Έκθεση Τοπικών Προϊόντων και Γαστρονομίας» που διοργάνωσε το Επιμελητήριο Πρέβεζας.Ευχαριστούμε τον πρόεδρο όπως και το μέλλος του διοικητικού συμβουλιού του επιμελλητηρίου κ. Μπούρη & κ. Κωνσταντινίδη Αγγελική για την ξενάγηση – ενημέρωση .
Τα μέλη της “Ανάπτυξης Τώρα” έδωσαν συγχαρητήρια στους διοργανωτές για την πρωτοβουλία τους και συνομίλησαν με τους επαγγελματίες που πήραν μέρος στην έκθεση, καταγράφοντας τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν και ακούγοντας τους προβληματισμούς τους για την γενικότερη έλλειψη συντονισμού σχετικά με την ενιαία ταυτότητα των τοπικών προϊόντων.
Παρά τα “μεγάλα λόγια” της δημοτικής αρχής και τις ανούσιες φιέστες του κου Γεωργάκου, δυστυχώς ο “Δήμος της Καρδιάς μας” δεν ακούει την “καρδιά” της τοπικής κοινωνίας που είναι οι επαγγελματίες του πρωτογενούς τομέα.
Η “Ανάπτυξη Τώρα” έχει καταθέσει δημόσια, αλλά και στο δημοτικό συμβούλιο Πρέβεζας, μία ολοκληρωμένη στρατηγική για να αποκτήσει ο πρωτογενής τομέας πρωταγωνιστικό και κεντρικό ρόλο στην ανάπτυξη του Δήμου Πρέβεζας, βασισμένη σε χρήσιμα χρηματοδοτικά “εργαλεία”. Η δημοτική αρχή συνεχώς έχει “κλειστά τα αυτιά της”.
Διαχρονικά όμως η παράταξή μας είχε παρουσιάσει έναν πλήρη “οδικό χάρτη” για το πως πρέπει να κινηθεί ο Δήμος μας.
Έχουμε καταθέσει εδώ και χρόνια την πρότασή μας για ένα Σύμφωνο Τοπικών Προϊόντων (Σ.Τ.Π.).

 


Μία συμφωνία επιχειρήσεων της περιοχής με τη βοήθεια του Δήμου, ώστε ο επισκέπτης της Πρέβεζας να βρίσκει σε κάθε εστιατόριο και σε κάθε ξενοδοχείο, που έχει αποδεχθεί αυτό το Σύμφωνο, τα τοπικά προϊόντα. Μία συμφωνία και μία συνέργεια δημόσιων φορέων και ιδιωτικού τομέα, που θα αποφέρει τουριστικά, οικονομικά, πολιτισμικά, αναπτυξιακά οφέλη στην περιοχή μας, οδηγώντας στην ανάδειξη του τοπικού γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και των τοπικών προϊόντων γενικότερα.
Και δεν είχαμε μείνει εκεί, αλλά είχαμε προτείνει με συγκεκριμένα επιχειρήματα και χρηματοδότηση, τη δημιουργία ενός Εκθετηρίου τοπικών προϊόντων, που θα ενίσχυε την παραπάνω δράση.
Ο μοναδικός φορέας τοπικής αυτοδιοίκησης που ανέλαβε μία πρωτοβουλία πάνω σε αυτό ήταν η περιφερειακή ενότητας Πρέβεζας με την προσπάθεια πιστοποίησης της σαρδέλας και της γαρίδας Αμβρακικού. Καλοδεχούμενες οι πρωτοβουλίες. Πρέπει όμως ο Δήμος Πρέβεζας να ενισχύσει και αυτός με τα δικά του μέσα την προσπάθεια.
Η “Ανάπτυξη Τώρα” πιστεύει πως έχει έρθει η ώρα για καινοτόμα και φιλόδοξα project που θέλουν βέβαια δουλειά, συνεννόηση και συνέργειες. Και αναμφίβολα η δημοτική αρχή έχει αποτύχει σε όλα αυτά. Ήρθε η ώρα η Πρέβεζα να δημιουργήσει το δικό της branding αγροτικών-αλιευτικών προϊόντων, όπως έχουν κάνει πολλές πόλεις της Ελλάδας, με μπροστάρη τον Δήμο. Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο και οι προκλήσεις της νέας εποχής είναι μεγάλες.
Σε αυτή την κατεύθυνση επεξεργαζόμαστε πολιτικές που θα υλοποιήσουμε ως επόμενη δημοτική αρχή, πάντα σε συνεργασία με την τοπική κοινωνία και τους επαγγελματίες της πόλης.
Η “Ανάπτυξη Τώρα” θα κάνει πράξη το “ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ”.
Και η “συνταγή” αυτή έφερε πάντα επιτυχίες, κόντρα σε οπισθοδρομικά πολιτικά μοντέλα, όπως αυτό του Νίκου Γεωργάκου, που κρατάνε πίσω την Πρέβεζα της ανάπτυξης και δημιουργούν την Πρέβεζα των λίγων και όχι την Πρέβεζα των πολλών…

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα