Πέμπτη, 25/04/2024 | 18:41

Πρέβεζα: Ικανοποιητική συμμετοχή στο Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο

620 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 11/10/2021, 12:33 μμ | 0 σχόλια

Από Ικανοποιητική συμμετοχή συνοδεύτηκε το Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στην πλατεία δικαστηρίων στην Πρέβεζα, τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021.

ΕΛΜΕ Πρέβεζας, Σύλλογος εκπαιδευτικών Πρέβεζας,Μετωπική Αριστερή παρέμβαση Πρέβεζας, ΠΑΜΕ, σύλλογος εργαζομένων νοσοκομείου Πρέβεζας, Σωματεία Ν. Πρέβεζας, Εκπαιδευτικοί και πολίτες, εξέφρασαν την αντίθεσή τους στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης.





Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ν. Πρέβεζας Γιάννης Παπαδόπουλος

Το διεκδιτικό πλαίσιο από την ΕΛΜΕ Πρέβεζας ήταν: Κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου για τη λεγόμενη αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών (ν. 4823/2021, ν. 4692/2020, Υ.Α 108906/ΓΔ4/10.9.202, διατάξεις για εσωτερικό κανονισμό), που θα οδηγήσει στην υποβάθμιση των σχολείων και στην παραπέρα κατηγοριοποίηση. Πρόγραμμα δημόσιας και δωρεάν καθολικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών επιστημονικά καταρτισμένο με βάση τις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες.




– Να μην εφαρμοστεί – να καταργηθεί συνολικά ο νόμος 4823/21 (Κεραμέως).

– Καμία εμπλοκή ιδιωτικών φορέων, επιχειρήσεων και ΜΚΟ στην εκπαιδευτική διαδικασία και τη λειτουργία των σχολείων. Αποκλειστικά κρατική χρηματοδότηση για όλες τις ανάγκες των σχολείων.

– Να καταργηθεί εδώ και τώρα η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και η Τράπεζα θεμάτων.

– Να μην εφαρμοστεί, να καταργηθεί ο νόμος 4808/21 (Χατζηδάκη) για τα εργασιακά. Ο νόμος – έκτρωμα θα μείνει στα χαρτιά.

Συσπειρωμένοι/ες στα σωματεία μας θα νικήσουμε!

Την Αλληλεγγύη του στους εκπαιδυτικούς εξέφρασε και με ανακοίνωσή του ο σύλλογος εργαζομένων του νοσοκομείου Πρέβεζας:

Οι εργαζόμενοι του Γ.Ν.Πρέβεζας εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στους εκπαιδευτικούς που αγωνίζονται κόντρα στα σχέδια της κυβέρνησης, κόντρα στην προσπάθεια του Υπ. Παιδείας να ποινικοποιήσει τους αγώνες τους που παλεύουν για ένα σύγχρονο δημόσιο σχολείο, για την ολόπλευρη μόρφωση των παιδιών μας χωρίς διακρίσεις.
Η κυβέρνηση και το Υπ. Παιδείας αξιοποιώντας το νόμο – έκτρωμα Χατζηδάκη επιδιώκει με μπαράζ αγωγών να επιβάλει τις αντιδραστικές ρυθμίσεις που μετατρέπουν το σχολείο σε επιχείρηση και την μόρφωση των παιδιών μας σε εμπόρευμα παρόλο που έχουν απορριφθεί από την συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών , των μαθητών, των γονιών.
Έχουμε κοινό συμφέρον να αντιπαλέψουμε τα σχέδια της κυβέρνησης για την υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης μαζί με τους εκπαιδευτικούς, με τα παιδιά μας.
ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟ
 Τον 21ο αιώνα τα παιδιά μας να στοιβάζονται σε τμήματα 25 ατόμων, σε κοντέινερ ή σε κτίρια δεκαετιών χωρίς καμμιά συντήρηση , χωρίς αντισεισμική θωράκιση.
 Δεν είναι βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου, ένα μήνα μετά το άνοιγμα των σχολείων, να υπάρχουν χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών.
 Δεν είναι βελτίωση ο διαχωρισμός των σχολείων σε <<καλά>> και <<κακά>> δηλαδή πόσο είναι αυτόνομα να μπορούν να λειτουργήσουν και να καλύπτουν τις ανάγκες τους.
 Δεν είναι βελτίωση και πρόοδος να μετατρέπονται τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς σε <<επαίτες>>.Να ζητιανεύουν από χορηγούς και δωρεές τα αναγκαία ή να βάζουν οι γονείς το χέρι στη τσέπη για να μην έρθουν τα χειρότερα!!
 Δεν ανεχόμαστε τα σχολεία να λειτουργούν με όρους επιχείρησης και για τις ανάγκες της αγοράς με τραγικές συνέπειες ειδικά για τα σχολεία στις φτωχογειτονιές.
 Δεν δεχόμαστε το χτύπημα στα ίδια τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών μας αφού κάθε χρόνο πετσοκόβουν κι ένα αντικείμενο που αφορά την γενική μόρφωσή τους.

ΜΕ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ- ΜΑΖΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΝΟΤΗΤΑ να αγωνιστούμε να μείνουν στα χαρτιά τα σχέδια και οι αντεργατικοί νόμοι της κυβέρνησης, να απαιτήσουμε μαζί με τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τους γονείς :

 Ένα σχολείο που δεν θα διαχωρίζει τα παιδιά μας ανάλογα με την <<τσέπη >> των γονιών του, το χρώμα τη φυλή του.

 Ένα σχολείο που θα παρέχει ολόπλευρη μόρφωση σε όλους και ΟΧΙ σε λίγους κι << εκλεκτούς  Ένα σχολείο πραγματικά ενιαίο-δημόσιο και δωρεάν που θα αναπτύσσει το σύνολο των δυνατοτήτων του κάθε μαθητή.  Ένα σχολείο που θα καλύπτει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των παιδιών μας και δεν θα λειτουργεί με όρους επιχείρησης και η μόρφωση των παιδιών μας θα είναι εμπόρευμα.

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα