Παρασκευή, 29/03/2024 | 13:13

Τοποθέτηση του Δημήτρη Παππά, Πολ. Μηχανικού, Πρώην μέλος του Δ.Σ. του Δ. Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας

446 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 10/11/2020, 10:19 πμ | 0 σχόλια

 

 

Τοποθέτηση του Δημήτρη Παππά, Πολ. Μηχανικού, Πρώην μέλος του Δ.Σ. (Γεν. Γραμματέας) του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας.

 

Σχετικά με την συνεδρίαση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου στις 30/10/2020, συνοπτικά παραθέτω τα κατωτέρω αναφερόμενος στο θέμα: ‘‘ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΜΕΣΗΣ ΑΝΤΙΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΠΑΛΑΙΩΝ ΚΡΗΠΙΔΩΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΛΙΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΓΙΑ ΑΡΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ’’.

  1. Το για ‘‘ΑΡΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ’’. Αρκεί μόνο για την άρση επικινδυνότητας δαπάνη 1.500.000; Απο σεισμό; Τι είναι, πολυώροφο κτίσμα και θα πλακώσει κόσμο; Είναι λόγος για διαδικασία με διαπραγματεύσεις χωρίς προηγούμενη δημοσίευση; Πόσος χρόνος απαιτείται για ανοιχτή Ηλεκτρονική Δημοπρασία που θα κατεβάσει το κόστος κατασκευής κοντά στο εκατομμύριο;

Μήπως υπάρχει περίπτωση να ξεκινήσουν εργασίες χειμώνα καιρό στα κρηπιδώματα; Λόγω κορονοϊού όλα τα έργα παίρνουν παρατάσεις. Το ίδιο θα γίνει και εδώ! Την επόμενη της ανάθεσης θα υποβληθεί αίτηση παράτασης εκτός και δοθεί απ’αρχής προθεσμία που θα καταρρίπτει το επείγον.

Μπορεί κάτι να άλλαξε στην Νομοθεσία γιατί διαφορετικά το Λιμενικό Ταμείο δεν έχει το αυτοδιοίκητο; Προς τί η απόφαση 467/20 απόφαση της Οικον. Επιτροπής; Τί είδους υποστήριξη μπορεί να παρέχει ο Δήμος στο Δ.Λ.Τ.;

Έχει Μηχανικό να επιβλέπει το έργο με τις απαιτούμενες γνώσεις και ειδικότητα;

 

  • Αφορμή για το κείμενο αυτό στάθηκε η αναφορά: την απο Σεπτεμβρίου 2017 μελέτη του έργου που συνέταξε η Τεχνική Υπηρεσία του ΔΗΜΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ με τίτλο: ‘‘Επισκευή Κρηπιδωμάτων Παράλιου Μετώπου Πρέβεζας’’ που εγκρίθηκε με την απόφαση 188/2017 του Δ.Σ. του Δ.Λ.Τ.

 

Καταχήν, ο τίτλος είναι ‘‘επισκευή κρηπιδωμάτων’’ και όχι ‘‘επείγουσες εργασίες άμεσης…. ’’ που μεταλάχθηκε σήμερα.

Ποιά μελέτη συνέταξε η Τεχνική Υπηρεσία; Υπάρχει ή υπήρχε Μηχ/κός με ειδικότητα ‘Λιμενικά Έργα’ και ικανότητες ‘βατραχανθρώπου’ και δεν το ξέρουμε; Οταν έρχεται ένα θέμα τόσο σοβαρό, απο τεχνικής άποψης αλλά και οινομικού αντικειμένου, είναι δυνατόν να έρχεται εκτός ημερήσιας διάταξης; Απορίες που είχα εκφράσει το 2017.

Ως Πολ. Μηχανικός το θεωρούσα αδιανόητο να πάρω θέση για μια μελέτη που δεν είχα χρόνο να μελετήσω αλλά πιο πολύ που δεν υπήρχε μελέτη! Μια αόριστη εισήγηση υπήρχε για να προχωρήσει η πρόταση για χρηματοδότηση του έργου (πάντα στο παρα πέντε). Η πρόταση μου ήτο η εξής: ‘‘Συμφωνώ με την υποβολή της πρότασης, προκειμένου, να εγκριθεί η χρηματοδότηση. Μετά την έγκριση της χρηματοδότησης, προτείνω, η κατασκευή να δημοπρατηθεί με νέα μελέτη, ύστερα απο ανάδειξη μελετητή σε δημοπρασία και αξιολόγηση της καλύτερης μελέτης.’’

Σωστά ο Κύριος Φονταράς τοποθετήθηκε. Προφορικά που τον ρώτησα μου είπε ότι στις δύο απο τις τρείς εταιρείες έχει λήξει το 2019 το εργοληπτικό τους. Αν αληθεύει, τότε είναι μια η πρόσκληση.

Δεν θα έπρεπε τουλάχιστον στην Επιτροπή να κληθεί εκπρόσωπος του Τ.Ε.Ε. με ειδικότητα ‘Λιμενικά Έργα’; Βέβαια, απο τον Νόμο ειναι υποχρεωτική λόγω του ποσού του έργου. Με τον σημερινό τρόπο ανάθεσης ΟΧΙ.

Απο πότε οι υπηρεσίες προτείνουν ποιόν θα εξουσιοδοτήσει το Δ.Σ. για τις υπόλοιπες διαδικασίες; Δεν υποννοώ σκοπιμότητες, αλλά, βιαστικές αποφάσεις.

 

Με τις επιφυλάξεις μου

Δημ. Παππάς

Πρώην Μέλος Δ.Σ./Δ.Λ.Τ.

Μέλος Δ.Σ. Τ.Ε.Ε. Ηπείρου

 

Συνημμένα

  • Η απόφαση 188/2017 (21η συνεδρίαση)
  • Τοποθέτηση Φονταρά

 

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα