Παρασκευή, 15/11/2024 | 03:25

Κώστας Μπάρκας: Το Υπ. Παιδείας απλός παρατηρητής των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η Εκπαίδευση στον Ν. Πρέβεζας

667 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 27/10/2020, 11:51 πμ | 0 σχόλια

 

 

Κώστας Μπάρκας: Το Υπουργείο Παιδείας απλός παρατηρητής των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η Εκπαίδευση στον Νομό Πρέβεζας

Σε μια απόδειξη ότι η κυβέρνηση και ειδικά η Υπουργός Παιδείας αντιμετωπίζουν τα προβλήματα στον χώρο της Εκπαίδευσης στον Νομό Πρέβεζας ως απλοί παρατηρητές, αφού στην καλύτερη των περιπτώσεων διαχειρίζονται με προχειρότητα τα σχετικά θέματα, εξελίχθηκε η χθεσινή συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης που κατέθεσε προς την Υπουργό Παιδείας ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία Νομού Πρέβεζας, Κώστας Μπάρκας.

Είναι χαρακτηριστικό, ότι παρά το γεγονός, ότι τόσο ο κ. Μπάρκας, με μια σειρά Ερωτήσεων και Αναφορών προς την Υπουργό Παιδείας, όσο και Κοινωνικοί Φορείς του Νομού, που έχουν αποστείλει μήνες πριν Υπομνήματα και Επιστολές, για το ζήτημα του ειδικού ποσοστού της καθ’ υπέρβαση εισαγωγής του μαθητών της ευρύτερης περιοχής του Φαναρίου σε πανεπιστημιακά τμήματα, όπως ισχύει για αντίστοιχες περιπτώσεις σε άλλες περιοχές της χώρας, η μόνη απάντηση του Υπουργείου ήταν ότι θα μεταβιβαστεί το αίτημα στην Υπουργό, κ. Κεραμέως.

Δείγμα της προχειρότητας και της αδιαφορίας ήταν και η απάντηση που δόθηκε για την ολοκλήρωση των επισκευών στις σχολικές μονάδες του Καναλακίου, λόγω του σεισμού. Πέρα από τις διαπιστώσεις, φάνηκε από τη συζήτηση ότι το Υπουργείο Παιδείας δεν είναι σε θέση να δώσει μια σαφή απάντηση για τον χρόνο που θα επαναλειτουργήσει ομαλώς το σύνολο των σχολικών μονάδων του Καναλακίου. Βέβαια, όπως προέκυψε από τη συζήτηση για το ζήτημα αυτό ευθύνες έχουν και τα συναρμόδια Υπουργεία Εσωτερικών και Υποδομών.

Ακόμη και στην περίπτωση της λειτουργίας επιπλέον τμήματος για την Πρώτη Τάξη του Γυμνασίου στο Δεύτερο και στο Τρίτο Γυμνάσιο Πρέβεζας, λόγω υψηλού αριθμού μαθητών στα υπάρχοντα τμήματα, με αποτέλεσμα να δημιουργείται έντονος συγχρωτισμός, αφού μετέθεσε την όποια λύση στο άδηλο μέλλον, ανέφερε ότι τα τετραγωνικά μέτρα μιας αίθουσας δεν είναι τριάντα πέντε (35), αλλά τριάντα έξι (36). Προφανώς για το Υπουργείο, το ένα τετραγωνικό μέτρο σε μια αίθουσα που αριθμεί πάνω από είκοσι πέντε μαθητές είναι ασφαλές για να μη διασπείρεται ο κορωνοϊός. Το ένα τετραγωνικό μέτρο βρήκε να «διορθώσει» το Υπουργείο στην Επίκαιρη Ερώτηση του κ. Μπάρκα και στις Επιστολές και Υπομνήματα της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Πρέβεζας, αντί να δημιουργήσει ένα επιπλέον τμήμα όταν το Δεύτερο Γυμνάσιο έχει ογδόντα ένα (81) μαθητές στην Πρώτη Τάξη και το Τρίτο Γυμνάσιο έχει εβδομήντα εννέα (79).

Φαίνεται ότι για την κυβέρνηση πρωταρχικό μέλημα είναι πώς θα περάσει τον Πτωχευτικό Κώδικα, που οδηγεί στην πτώχευση χιλιάδες πολίτες και νοικοκυριά και να κουρεύει δάνεια σε πλούσιους και μεγαλοοφειλέτες, αντί να λύνει ζητήματα της καθημερινότητας της ελληνικής κοινωνίας.

 

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα