Πέμπτη, 28/03/2024 | 21:54

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν. ΠΡΕΒΕΖΑΣ. : Η αντιεκπαιδευτική υπουργική απόφαση να μείνει στα χαρτιά

437 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 18/05/2020, 7:45 μμ | 0 σχόλια

 

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν. ΠΡΕΒΕΖΑΣ.

Δεν κάνουμε βήμα πίσω και αυτό ας το καταλάβει καλά η κυβέρνηση!Η αντιεκπαιδευτική υπουργική απόφαση να μείνει στα χαρτιά.

Συνάδελφοι-συναδέλφισσες

 Σύσσωμοι οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και οι μαθητές, όλη η κοινωνία απαιτεί: Πάρτε πίσω την τροπολογία: Το σχολικό μάθημα δεν είναι ριάλιτι!

 Δεν υπάρχει κανένας τρόπος να διασφαλιστεί ότι δε θα γίνεται καταγραφή του μαθήματος. Ακόμα και η αναφορά για on line μετάδοση του μαθήματος μόνο κατά την παράδοση και όχι κατά την εξέταση μόνο ως αστείο μπορεί να ακουστεί.

 Η παιδαγωγική επιστήμη γυρίζει δεκαετίες πίσω. Θα πρέπει να γνωρίζουν οι “ειδήμονες” που αποφασίζουν για την Παιδεία, ότι και στην παράδοση γίνονται ερωτήσεις, οι μαθητές συμμετέχουν, λένε γνώμη, διαφωνούν, δίνουν απαντήσεις που απέχουν από αυτό που πραγματεύεται το διδακτικό αντικείμενο. Επιπλέον, κατά την ώρα της παράδοσης ο εκπαιδευτικός καλείται να “λύσει” και οποιοδήποτε παιδαγωγικό ή άλλο πρόβλημα προκύψει μέσα στην αίθουσα, κάτι το οποίο θα αποτελεί άλλο ένα “επεισόδιο” στο μάθημα ριάλιτι.

Επαναλαμβάνουμε για μια ακόμα φορά: η εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι απλή υπόθεση, είναι μια σύνθετη διαδικασία, εμπεριέχει όλο το συναισθηματικό κόσμο των νέων παιδιών, ο οποίος δεν είναι ούτε για live streaming, ούτε για παρακολούθηση!

 Αναρωτιόμαστε πως μπορεί ο ήχος ή και η εικόνα να εστιάζει μόνο στον εκπαιδευτικό αφού είναι πασίγνωστο, σε όσους φυσικά δεν είναι “περαστικοί” από τα Σχολεία, ότι αυτός δεν κάθεται σχεδόν ποτέ στην έδρα αλλά συνεχώς κινείται για να βοηθήσει τους μαθητές.

 Επιπλέον αναφέρεται πως το Υπουργείο Παιδείας μπορεί να δίνει Προσωπικά Δεδομένα στην Ιδιωτική Εταιρία που έχει την πλατφόρμα (παρ.5α). 

Τέλος, είναι πασιφανές ότι η Υπουργική Απόφαση δημοσιεύτηκε χωρίς σοβαρή και επιστημονικά τεκμηριωμένη έκθεση αντικτύπου, χωρίς να παίρνει υπόψη της τη γνώμη των άμεσα εμπλεκομένων (εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές). Δεν είχαμε φυσικά αυταπάτη ότι μια τέτοια μελέτη θα έμπαινε εμπόδιο στα σχέδια Κυβέρνησης και Υπουργείου. Δείχνει όμως για ακόμη φορά ότι δεν λογαριάζουν τίποτα μπροστά στην υλοποίηση των σχεδιασμών.

Ούτε να το σκέφτεται η κυβέρνηση της ΝΔ και το υπουργείο Παιδείας να φέρει για κατάθεση στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο, που χειροτερεύει τη λειτουργία του σχολείου, αυξάνει τον αριθμό μαθητών ανά τάξη, μετατρέπει το Λύκειο σε ένα απέραντο εξεταστικό κέντρο,, βάζει “κόφτη” στη φοίτηση των μαθητών στα ΕΠΑΛ, προχωρά σε αντιδραστικές τομές στη δομή και το περιεχόμενο του σχολείου υψώνοντας νέους ταξικούς φραγμούς.

Είναι γελασμένη  αν πιστεύει ότι μπορεί να εφαρμόσει την κατάπτυστη τροπολογία, που προβλέπει κάμερες μέσα στην τάξη και μετατροπή του μαθήματος σε ριάλιτι.

Απαιτούμε να παρθούν εδώ και τώρα όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη στήριξη των σχολείων, για τη δημιουργία όλων των απαραίτητων προϋποθέσεων ασφάλειας και υγιεινής για εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς, στις νέες συνθήκες, που διαμορφώθηκαν από την πανδημία.

Οι μαζικές κινητοποιήσεις στο χώρο της Παιδείας είναι ελπιδοφόρες και σημαντικές για όλους τους εργαζόμενους. Αποτελούν συνέχεια της δράσης των συνδικάτων όλο το προηγούμενο διάστημα και συμβολή στον αγώνα που δίνουμε, στις νέες συνθήκες, ώστε να μην πληρώσουμε ξανά εμείς την κρίση.

Φτάνει πια! Πληρώσαμε πολλά, δε θα πληρώσουμε ξανά! Στις 19 Μάη εκπαιδευτικοί – μαθητές – γονείς, βγαίνουμε ξανά στους δρόμους!

Όλοι και όλες στο συλλαλητήριο ενάντια στο αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο την Τρίτη 19-5,στις 12.30πμ, έξω από τα δικαστήρια.

 

 

 

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα