Σάββατο, 20/04/2024 | 11:14

Ε, βέβαια ανεβάζει στροφές στον τουρισμό η Πρέβεζα-Όταν τα γράφαμε ήμασταν “κακοί”

637 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 29/05/2020, 4:04 μμ | 0 σχόλια

 

Γράφαμε και ξαναγράφαμε – κι ευτυχώς λειτούργησαν έγκαιρα εκεί στο δήμο Πρέβεζας- ότι ο τουρισμός είναι ένας κλάδος που απαιτεί επιστημονική προσέγγιση και απαιτείται η συνδρομή

ειδικών. Είχαν βγει με ένα λανθασμένο hashtag στο πρώτο δελτίο τύπου, αναφορικά με την καμπάνια του δήμου Πρέβεζας. Προσέξτε λανθασμένο hashtag δεν θα έβγαζε καμία εταιρεία τουριστικής προβολής του κόσμου. Επιμέναμε στο ότι ο δήμος οφείλει να συνεργαστεί με ειδικούς. Και στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Πρέβεζας με θέμα την τουριστική προβολή και στη συνεδρίαση της επιτροπής τουριστικής προβολής του δήμου, ο δήμαρχος κ. Γεωργάκος το είπε: “Εμείς δεν ήμαστε ειδικοί”. Αυτό γράφαμε τόσο καιρό, να συμβουλευτείτε ειδικούς και πολύ ορθά πράξατε. Προς αυτή την κατεύθυνση έστειλα αρκετά βίντεο τουριστικής προβολής στον δήμαρχο Πρέβεζας, για να αντιληφθούν πως γίνεται σήμερα η τουριστική προβολή, από τις περιοχές που θέλουν να επενδύσουν αποφασιστικά στον τουρισμό. Κρατώ θετικό το γεγονός ότι στη σημερινή δημοτική αρχή, άσχετα αν δεν τους αρέσει και πολύ η καυστική κριτική, ακούνε και το γεγονός το θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικό. Ε, βέβαια ανεβάζει στροφές στον τουρισμό η Πρέβεζα τώρα, όταν τα γράφαμε ήμασταν κακοί, ε φίλτατοι της δημοτικής αρχής; Και αυτή η κατεύθυνση στην τουριστική προβολή πρέπει να έχει συνέχεια και συνέπεια,  αφού η περιοχή μας θα αποκομίσει σημαντικά οφέλη.

Σπύρος Πλέουρας

Πάμε τώρα στο Δελτίο τύπου του Δήμου Πρέβεζας

«ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΣΤΡΟΦΕΣ» Η ΠΡΕΒΕΖΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ

 

«Ανεβάζει στροφές» η Πρέβεζα στην προσπάθεια για την ανάδειξη των μοναδικών χαρακτηριστικών της περιοχής στην ελληνική και τη διεθνή ταξιδιωτική αγορά.

Στο πλαίσιο αυτό μετά την επιλογή του ομίλου συμβούλων τουρισμού MTC GROUP που θα αναλάβει την καθοδήγηση του Δήμου και των επαγγελματιών, πραγματοποιήθηκε σήμερα τηλεδιάσκεψη για τον καθορισμό των επόμενων κινήσεων στο νέο τοπίο που έχει διαμορφωθεί από την πανδημία.
Συμμετείχαν ο Δήμαρχος Πρέβεζας κ. Νίκος Γεωργάκος, ο Πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής και εντεταλμένος σύμβουλος τουρισμού κ. Λεωνίδας Αργυρός και από την πλευρά της εταιρίας συμβούλων ο Πρόεδρος Νότης Μαρτάκης και το στέλεχος Γουλιέλμος Λύτρας που αντάλλαξαν απόψεις σχετικά με την υλοποίηση των δράσεων και οι οποίες θα τεθούν υπό την έγκριση των μελών της Τουριστικής Επιτροπής.

Σχετικά με τη νέα συνεργασία και τις προοπτικές του Δήμου στον τομέα του τουρισμού ο κ.  Γεωργάκος  δήλωσε: «Με την κάλυψη της καμπάνιας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο με ίδια μέσα, ο Δήμος, έχοντας την ευθύνη και την αποστολή να παράσχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στον κλάδο του Τουρισμού, προχώρησε, ως όφειλε όπως κάθε τουριστικός Δήμος, στη σύναψη συνεργασίας με εξειδικευμένη εταιρία τουριστικού marketing. H εν λόγω επιλογή της MTC Group Consulting, της οποίας έχουν καρπωθεί τις υπηρεσίες οι γνωστότεροι τουριστικοί Δήμοι, Περιφέρειες και Οργανισμοί, μεταξύ των οποίων η Μύκονος, η Σαντορίνη, η Σύρος, η Αράχοβα, η Περιφέρεια Κρήτης , η Σκιάθος, η ΚΕΔΕ, το Υπουργείο Ανάπτυξης κ.α., με πολύχρονη εμπειρία και στη διαχείριση κρίσεων, έγινε κατόπιν πολύμηνων διαβουλεύσεων και εξαντλητικής έρευνας αγοράς ώστε να καταλήξουμε στον αναμφισβήτητα κορυφαίο του είδους με την καλύτερη σχέση value for Money».

Οι υπηρεσίες του νέου συμβούλου του Δήμου θα επικεντρωθούν, μεταξύ άλλων, στη διαχείριση της υπάρχουσας κρίσης στον Τουρισμό με εξειδίκευση στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων στην περιοχή του Δήμου Πρέβεζας και στη συμβουλευτική υποστήριξη του Δήμου και των επαγγελματιών για δράσεις και πρωτοβουλίες που πρέπει να αναληφθούν ανάλογα με τα δεδομένα που διαμορφώνονται στην εσωτερική και τη διεθνή αγορά σε επίπεδο ταξιδιωτικής ασφάλειας και ενδεχόμενης ζήτησης.

Στο μεταξύ, μεγάλη δημοσιότητα έχει λάβει στην ελληνική αγορά και όχι μόνο η προβολή της παραλίας «Μονολίθι» με ακτογραμμή 23 χιλιομέτρων, ως της ασφαλέστερης της Ευρώπης σύμφωνα με το European Best Destinations. Αναλυτικά αφιερώματα έκαναν για το θέμα οι τηλεοράσεις του STAR  και του ΣΚΑΪ ενώ πληθώρα ήταν και οι αναρτήσεις και τα δημοσιεύματα για τη συγκεκριμένη διάκριση.

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα