Παρασκευή, 19/04/2024 | 16:51

Πρέβεζα : Καταγγελία της “Μετωπικής αριστερής Παρέμβασης Καθηγητών Ν. Πρέβεζας” για τα κενά στα σχολεία και την αδιαφάνεια

982 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 23/09/2019, 1:02 μμ | 0 σχόλια

 

 

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ «ΜΕΤΩΠΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Ν. ΠΡΕΒΕΖΑΣ» ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ  ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑ

22-9-2019

 Πρωτοφανή κενά, περισσότερα από κάθε άλλη φορά,  αντιμετωπίζουν τα γυμνάσια και λύκεια του νομού μας  με σοβαρότατη ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας. Πιο συγκεκριμένα 361 ώρες  γενικών ειδικοτήτων, 69 ώρες ειδικής αγωγής και το σύνολο σχεδόν των ωρών μουσικών ειδικοτήτων για την κάλυψη των αναγκών του Μουσικού Σχολείου Πρέβεζας.

 Δε φτάνει η απαράδεκτη συνεχιζόμενη πολιτική της κάλυψης πάγιων εκπαιδευτικών αναγκών με αναπληρωτές και ωρομισθίους, που καταδικάζει τους συναδέλφους  στην οδύσσεια της αβεβαιότητας και της διαρκούς περιπλάνησης. 

Δε φτάνει η θεσμοθέτηση δουλειάς μέχρι θανάτου με την αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης πετώντας τους νέους ανθρώπους στην ανεργία και το εργασιακό περιθώριο. 

Η νέα κυβέρνηση, πιστή στην  αντιεκπαιδευτική πολιτική, αδιαφορεί προκλητικά ακόμη για το στοιχειώδες  δικαίωμα των μαθητών μας να έχουν καθηγητές, ενώ θα έπρεπε να ‘έχει καλύψει το σύνολο των εκπαιδευτικών αναγκών από την πρώτη μέρα έναρξης των μαθημάτων. 

Απαιτούμε από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Πρέβεζας 

-Να προχωρήσει σε άμεση καταγγελία για τα κενά. 

– Να κοινοποιήσει τα κενά αυτά ανά σχολείο , ως ελάχιστο ζήτημα διαφάνειας, ώστε οι συνάδελφοι αναπληρωτές να τα λάβουν υπόψη στη δήλωση προτίμησής τους. Δυστυχώς και παρά την παλαιότερη δέσμευση του ΠΥΣΔΕ Πρέβεζας, μετά από εύλογο αίτημα της παράταξής μας, οι πίνακες των κενών δεν δημοσιεύονται και δεν επικαιροποιούνται, αλλά παραμένουν επτασφράγιστο μυστικό σε γνώση μόνο των μελών του ΠΥΣΔΕ. Θεωρούμε την αδιαφάνεια αυτή αντιδημοκρατική και απαράδεκτη, που δικαιολογημένα θα μπορούσε να εγείρει υποψίες  εκδούλευσης.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΜΕ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 

 

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα