Δευτέρα, 22/07/2019 | 07:24

Παραδόθηκαν 15 χιλιόμετρα της Αμβρακίας Οδού στο τμήμα Άκτιο-Βόνιτσα- Σπίρτζης : Τα έργα στην ώρα τους και με διαφάνεια!

174 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 24/04/2019, 3:46 μμ | 0 σχόλια

 

 

«Τα έργα δεν ανήκουν στις κυβερνήσεις, ούτε στους Υπουργούς, ούτε σε κάποια κυβέρνηση κάποιων Υπουργών, ανήκουν σε αυτόν που τα πληρώνει και αυτός είναι ο Ελληνικός Λαός, άρα εμείς κρινόμαστε αν τελειώνουμε τα έργα στην ώρα τους σε εύλογο κόστος και με διαφάνεια»  τόνισε ο Υπουργός Υποδομών κ. Χρήστος Σπίρτζης κατά την διάρκεια της τελετής παράδοσης στην κυκλοφορία των πρώτων 15 χλμ της Αμβρακίας Οδού, στο τμήμα Άκτιο – Βόνιτσα.

 

Ο Υπουργός Υποδομών συνοδευόμενος από τον Υφυπουργό κ. Θάνο Μωραϊτη και τον ο αντιπρόεδρο της Βουλής και βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Γιώργο Βαρεμένο έδωσε σήμερα στην κυκλοφορία το το τμήμα που ξεκινά περίπου 1,5χλμ μετά την Υποθαλάσσια Αρτηρία Ακτίου-Πρέβεζας και καταλήγει στην Βόνιτσα, στο ύψος του κόμβου με την Πάλαιρο, ολοκληρώνοντας και τη μισή παράκαμψη της πόλης.

Στις δηλώσεις που έκανε στα μέσα ενημέρωσης ο κ. Σπίρτζης τόνισε μεταξύ άλλων : «Παραδώσαμε σήμερα στην κυκλοφορία 15 χλμ ενός έργου πολύτιμου για την περιοχή, ενός έργου που θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί πριν πάρα πολλά χρόνια, ενός έργου που δεν είχε ούτε τις απαλλοτριώσεις όταν δημοπρατήθηκε, ούτε τις απαραίτητες μελέτες, ούτε την σωστή διαχείριση. Επομένως, το συνολικό έργο μετά το Άκτιο – Βόνιτσα, όλη η πάρα ιόνια θα ξεκινήσει τους επόμενους μήνες, όταν θα οι δικαστικές εμπλοκές που υπάρχουν. Ήδη έχει βγει η πρώτη απόφαση από ότι μαθαίνουμε από το Συμβούλιο της Επικρατείας. Άρα πιέζουμε τις υπηρεσίες και τις διαδικασίες ώστε ο επόμενος σταθμός να είναι η έναρξη της υλοποίησης των υπολοίπων 33 χλμ της Παρα Ιόνιας για να τελειώσει, η δυστυχως, ταλαιπωρία των πολιτών, η ανάπτυξη της περιοχής. Το πλέον χαρακτηριστικό του κακού σχεδιασμού που υπήρχε ήταν ότι η παρα ιόνια δεν συνδέεται καν με την Ιόνια Οδό. Δεν προβλεπόταν να συνδεθεί με την Ιόνια Οδό. Στην διακήρυξη που βγήκε υπάρχει και αυτό το τμήμα της σύνδεσης. Άρα θα έχουμε έναν ολοκληρωμένο Οδικό Άξονα που θα εξυπηρετεί την Δυτική Ελλάδα, την πρόσβαση στα αστικά κέντρα και στις υπόλοιπες υποδομές της περιοχής. Ήταν 4 εργολαβίες που είχαν εγκαταλειφθεί και οι 4, με πάρα πολλά προβλήματα. Είναι πολύ απλό, έπρεπε να τελειώσει το έργο το 2012-13. Όταν αναλάβαμε δεν ήταν ούτε το 40% ολοκληρωμένο. Είχαν πλήρη αστοχία οι γεωτεχνικές μελέτες και δεν υπήρχαν ως συνήθως απαλλοτριώσεις και περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις » ενώ απαντώντας σε παρέμβαση του Υποψηφίου Περιφερειακού Συμβούλου Πρέβεζας κ. Περικλή Βασιλάκη ο οποίος ζήτησε την βοήθεια του Υπουργού για την σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια, υπογράμμισε : «Τα μεγαλύτερα αστικά κέντρα της Δυτικής Ελλάδας. Δηλαδή και η Πρέβεζα και το Αγρίνιο δεν είχαν προβλεφθεί οι συνδέσεις τους. (Γιατί;) Θα ρωτήσετε την Νέα Δημοκρατία που παρουσίασε πρόσφατα και ένα στρατηγικό σχέδιο, το οποίο είναι το 1/10 από αυτό που πρέπει και με θεσμικές προτάσεις που δεν εφαρμόζονται.» και ολοκληρώνοντας τις δηλώσεις του πρόσθεσε : «Οι εργολάβοι οφείλουν να κάνουν την δική τους δουλειά και η πολιτεία την δική της. Αν η πολιτεία σχεδιάζει έργα για τα έργα, έχουμε τα αποτελέσματα που είχαμε σε όλα τα έργα. Θα κάνουμε αλλαγές του θεσμικού πλαισίου τέτοιες που δεν θα επιτρέπεται η δημοπράτηση ενός έργου αν δεν έχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις, αν δεν έχουν γίνει οι αρχαιολογικές εργασίες, αν δεν υπάρχουν πλήρεις μελέτες που είναι πολύ σημαντικό και αυτός είναι και ο λόγος που αποζημιώσεις και οι διεκδικήσεις μειώνονται σε κάθε νέο διαγωνισμό και κάθε νέο έργο»

Από την πλευρά του ο Αντιπρόεδρος της Βουλής κ. Γιώργος Βαρεμένος μίλησε για ένα έργο «στοιχειό που έγινε δρόμος». «Εμείς εδώ έχουμε παρακολουθήσει την περιπέτεια κ. Υπουργέ αρκετά χρόνια από κοντά σε αυτό εδώ το εργοτάξιο. Κάποια στιγμή είχε ερημώσει εντελώς»  είπε μεταξύ άλλων ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

Σε ερώτηση του mypreveza.gr για την μελέτη σύνδεσης της πόλης της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό ο κ. Σπίρτζης σημείωσε ότι αυτή προχωρά προς την ολοκλήρωση της καθώς ήδη την προηγούμενη εβδομάδα εγκρίθηκε από την Περιφέρεια Ηπείρου η σύναψη προγραμματικής σύμβασης με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την κατασκευή του τμήματος παράκαμψης Φιλιππιάδας για τη σύνδεση της πόλης της Πρέβεζας με την Ιόνια οδό (Καμπή- Γέφυρα Καλογήρου) για την οποία υπάρχουν δεσμευμένοι πόροι στο Ε.Π. Ήπειρος 2014-2020. Όπως μας είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης το μόνο που μένει οι ενδιάμεσες υπηρεσίες να τρέξουν γρήγορα τις διαδικασίες έγκρισης των μελετών, ενώ ταυτόχρονα ετοιμάζονται και τα τεύχη δημοπράτησης.

 

ΠΗΓΗ : Mypreveza.gr

 

 

 

 

 

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα