Τρίτη, 16/04/2024 | 11:52

Η Κ. Λ. Πρέβεζας αρχίζει πάλι τις προβολές της, με την ταινία του Ασγκάρ Φαραντί “Ο εμποράκος”

1534 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 12/11/2017, 5:32 μμ | 0 σχόλια

 

 

 

Η Κινηματογραφική Λέσχη Πρέβεζας

αρχίζει πάλι τις προβολές της κάθε Πέμπτη στις 9

στο Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Πρέβεζας 

Την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου θα προβληθεί

η βραβευμένη ταινία του Ασγκάρ Φαραντί

Ο εμποράκος

Ο Εμάντ και η Ράνα, ένα μεσοαστικό ζευγάρι που συμμετέχει στο ερασιτεχνικό ανέβασμα του θεατρικού “Ο Θάνατος του Εμποράκου” αναγκάζονται να μετακομίσουν.

Στο νέο τους διαμέρισμα όμως θα βρεθούν μπροστά σε μια δυσάρεστη έκπληξη

που έχει να κάνει με την προηγούμενη ένοικό του.

Βραβείο σεναρίου και αντρικής ερμηνείας στις Κάνες και Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας

για ένα αριστοτεχνικά σκηνοθετημένο και σεναριακά κεντημένο κοινωνικό δράμα πολλαπλών αναγνώσεων,

το οποίο «ξαναδιαβάζει» δημιουργικά το αριστουργηματικό θεατρικό του Άρθουρ Μίλερ.»

Ο «Εμποράκος» του Ασγκάρ Φαραντί ξεκινάει με μια πολυκατοικία στα όρια της κατάρρευσης, γεγονός που αναγκάζει τον δάσκαλο­ Εμάντ και τη σύζυγό του Ράνα να μετακομίσουν. Το νεαρό ζευγάρι, το οποίο υποδύεται τους Γουίλι και Λίντα Λόμαν σε ένα ερασιτεχνικό ανέβασμα του «Θανάτου του εμποράκου», βρίσκει ένα βολικό καινούργιο διαμέρισμα, από το οποίο όμως η προηγούμενη ένοικος δεν έχει μαζέψει ακόμη τα πράγματά της. Αναζητώντας τη, θα μάθουν πως πρόκειται για μια γυναίκα «με πολλούς αρσενικούς επισκέπτες», ένας από τους οποίους θα περάσει από το διαμέρισμα σε λάθος στιγμή και θα βρει μόνη τη Ράνα στο μπάνιο.

Η εξέλιξη θα αναστατώσει την ευαίσθητη ισορροπία του ζευγαριού και θα σπρώξει τον Εμάντ στην πεισματική αναζήτηση του εισβολέα. Ενός άλλου εμποράκου, όπως αποδεικνύεται, παγιδευμένου στις δικές του ενοχές και αυταπάτες. Μπορεί ο Εμάντ, άνθρωπος της εκπαίδευσης και του πολιτισμού, να τον καταλάβει αφού μάλιστα «τον υποδύεται» στη θεατρική σκηνή; Ο σκηνοθέτης του αριστουργηματικού «Ένας Χωρισμός» συνεχίζει να στοχάζεται πάνω σε αρχετυπικά­ ηθικά διλήμματα, τοποθετώντας τα σταθερά σε συγκεκριμένο ιστορικό­ και κοινωνικό πλαίσιο. Με διακριτικές σκηνοθετικές παρεμβάσεις πλουτίζει σκηνή τη σκηνή το σεναριακά πολυεπίπεδο δράμα του, που εξαρχής οριοθετεί το αυστηρό θεο­κρατικό και φαλλοκρατικό βλέμμα υπό το οποίο εξελίσσεται. (Πηγή:αθηνόραμα-Χρήστος Μήτσης)

Ιράν, Γαλλία. 2016. Διάρκεια: 125΄.

 

Δείτε το trailer
IMDB
https://www.youtube.com/watch?v=0h-TUX8MC7o

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα