Τρίτη, 16/04/2024 | 09:22

Ποσοστά επιτυχόντων Νομού Πρέβεζας στις Πανελλήνιες Εξετάσεις 2017

982 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 25/08/2017, 4:28 μμ | 0 σχόλια

ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2016-2017

ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

ΓΕΛ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ

90%

ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ 90%

ΠΟΣΟΣΤΟ

ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ 90%

ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ 10%

1Ο ΓΕΛ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

114

96

84,2%

24

2Ο ΓΕΛ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

149

116

77,8%

21

ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

8

6

75%

ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΕΛ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

3

1

33,3%

ΓΕΛ ΛΟΥΡΟΥ

24

13

54,2%

3

ΓΕΛ ΘΕΣΠΡΩΤΙΚΟΥ

21

17

80,9%

4

ΓΕΛ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ

92

68

73,9%

10

ΓΕΛ ΚΑΝΑΛΑΚΙΟΥ

43

29

67,4%

2

ΓΕΛ ΠΑΡΓΑΣ

28

18

64,3%

5

ΣΥΝΟΛΟ ΓΕΛ

482

364

75,5%

69

ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΠΑΛ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ

ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ 90%

ΠΟΣΟΣΤΟ

ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ 90%

ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ 10%

ΕΠΑΛ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

28

21

75%

6

ΕΠΑΛ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ

25

13

52%

1

ΕΠΑΛ ΚΑΝΑΛΑΚΙΟΥ

10

7

70%

ΣΥΝΟΛΟ ΕΠΑΛ

63

41

65%

7

Ειδικότερα από τους επιτυχόντες των Γενικών Λυκείων (συμπεριλαμβάνοντας και τους επιτυχόντες με το 10%) το 71, 4% εισήχθη σε ΑΕΙ και το 28,6% σε ΤΕΙ. Από τους επιτυχόντες των ΕΠΑΛ το 20,8% σε ΑΕΙ και το 79,2% σε ΤΕΙ.

Το ποσοστό επιτυχίας των Γενικών Λυκείων στο νομό μας παραμένει υψηλό, περίπου 77% την τελευταία τριετία. Το 2015 ήταν 78,2%, το 2016 ήταν 77,8% και το 2017 είναι 75,5%.

Το ποσοστό επιτυχίας των ΕΠΑΛ παρουσιάζει τα τρία τελευταία χρόνια αξιοσημείωτη άνοδο, το 2015 ήταν 13,12%, το 2016 ήταν 40,2% και το 2017 είναι 65%.

Στις καταστάσεις επιτυχόντων που έστειλε το υπουργείο δεν αναγράφεται η σειρά επιτυχίας των επιτυχόντων σε κάθε σχολή, αυτή την μαθαίνει ο κάθε υποψήφιος μπαίνοντας με τον κωδικό του στο πληροφοριακό σύστημα του υπουργείου. Ως εκ τούτου η διεύθυνση δεν μπορεί να επισημάνει στην φάση αυτή περιπτώσεις μαθητών με υψηλή σειρά εισαγωγής.

Ειδικότερα έχουμε 12 επιτυχόντες σε ιατρικές – φαρμακευτικές, 10 σε νομική, 7 σε στρατιωτικές, 37 σε πολυτεχνικές και 22 σε παιδαγωγικά.

Τα παραπάνω αναφερόμενα ποσοστά σε σχολεία δεν έχουν σε καμιά περίπτωση την έννοια αξιολόγησης και κατάταξης των σχολικών μονάδων και έχουν χαρακτήρα ενημέρωσης, άλλωστε η αξιολόγηση είναι μια πολυπαραγοντική διαδικασία και δεν μπορεί να κριθεί μόνο από ποσοστά επιτυχίας στις πανελλαδικές.

Για άλλη μια φορά εκφράζω τα θερμά συγχαρητήριά μου και τις ευχαριστίες μου σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές εξετάσεις. Στους επιτυχόντες εύχομαι καλές και ουσιαστικές σπουδές.

Ο ΔΔΕ Πρέβεζας

Δρ. Κων/νος Καμπουράκης

Φυσικός

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα