Τρίτη, 17/10/2017 | 16:10

Η Ν.Ε ΠΑΣΟΚ Ν. Πρέβεζας στηρίζει τους επαγγελματίες του εμπορικού λιμένα

4 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 11/04/2017, 8:14 πμ | 0 σχόλια
  
 Η Ν.Ε ΠΑΣΟΚ Νόμου Πρέβεζας πραγματοποίησε
συνάντηση με τους επαγγελματίες του εμπορικού λιμένα, ύστερα από τα αλλεπάλληλα
οξυμένα προβλήματα που έχουν προκύψει στην ομαλή λειτουργία του εμπορικού
λιμανιού Πρέβεζας.
   Το λιμάνι της Πρέβεζας πλέον έχει διαφορετικές
χρήσης: Εμπορικός Λιμένας, Τουριστικός  Λιμένας
και Αλιευτικό καταφύγιο.
   Τα οξυμένα προβλήματα στον εμπορικό λιμένα καταγγέλλουν
οι επαγγελματίες ότι δημιουργήθηκαν  με
την κατάργηση της Δυτικής προβλήτας που υπήρχε και εξυπηρετούσε τις ανάγκες του
εμπορικού λιμανιού από την Επιτροπή Λιμένων (Ε.Σ.Α.Λ) το 2012 χωρίς
οποιαδήποτε  ενημέρωση από και προς τον
Δήμο , αλλά και το τότε Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας.
   Η Δυτική προβλήτα χρησιμοποιούνταν  για ελλιμενισμό φορτηγών πλοίων. Από τις
αρχές του 2016 ξεκίνησαν οι καταγγελίες του ιδιώτη εκμεταλλευτή της μαρίνας και
το λιμεναρχείο πλέον απαγορεύει την οποιαδήποτε πρόσδεση στη συγκεκριμένη
προβλήτα. Η συνέπεια αυτού έχει ως αποτέλεσμα να μην επαρκεί η προβλήτα για
ελλιμενισμό των φορτηγών πλοίων. Αυτό έχει επιφέρει την φυγή και τον
προσανατολισμό των φορτηγών πλοίων σε άλλα λιμάνια.
   Η Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Ν.ΠΡΕΒΕΖΑΣ καταγγέλλει τις ως άνωθι 
απαγορεύσεις και θέλει να κάνει κατανοητό ότι μέχρι να προχωρήσουν οι
μελέτες και τα έργα της Ανατολικής προβλήτας, η Δυτική προβλήτα να
χρησιμοποιείται για τις ανάγκες του εμπορικού λιμένα. Επιπλέον, οι μελετητές να
λάβουν υπόψη τους τα λάθη των προηγούμενων μελετητών, με απόδειξη ότι η
τελευταία μελέτη ακυρώθηκε από το Συμβούλιο Της Επικρατείας (Σ.Τ.Ε).
   Είναι απαράδεκτο και δεν μπορεί να υφίσταται
να είναι καταργημένη η Δυτική προβλήτα του εμπορικού λιμένα. Τα εμπορικά πλοία
που προσδένουν στο εμπορικό λιμάνι της Πρέβεζας είναι σε μήκη από ογδόντα μέτρα
μέχρι και παραπάνω από εκατό ογδόντα μέτρα. Ο νέος λιμένας έχει την Νότια
προβλήτα με ωφέλιμο μήκος διακόσια μέτρα και την Δυτική προβλήτα με μήκος
εκατόν δέκα μέτρα.Είναι αυτονόητο και οφθαλμοφανές και με φωτογραφικό υλικό ότι
το λιμάνι δεν μπορεί να λειτουργήσει αποκλειστικά και μόνο με την Νότια
προβλήτα και οι δύο προβλήτες θα πρέπει να χρησιμοποιούνται από εμπορικά πλοία.
   Αξίζει ιδιαίτερα να σημειωθεί πως τα
οικονομικά οφέλη, τα οποία προκύπτουν από τη λειτουργία του εμπορικού λιμένα
Πρέβεζας, έχουν ως αποτέλεσμα όχι μόνο σημαντικά έσοδα προς το Δημοτικό
Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας και το Δήμο Πρέβεζας, αλλά και τη διασφάλιση θέσεων
εργασίας στην Ήπειρο, η οποία πλέον έχει χαρακτηριστεί ως περιοχή με τη
μεγαλύτερη ανεργία στην Ελλάδα.
   Η Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Ν.ΠΡΕΒΕΖΑΣ σημείωσε την άμεση
και επιτακτική ανάγκη να προχωρήσουν οι μελέτες και να υλοποιηθούν τα έργα της
Ανατολικής προβλήτας. Σημειώνεται ότι το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο έχει πάρει
απόφαση σύμφωνα με την οποία μπορεί να λειτουργεί η Δυτική προβλήτα του
εμπορικού λιμένα σε έκτακτες περιπτώσεις. Την ίδια άποψη έχει εκφράσει με
απόφαση του και το Δημοτικό Συμβούλιο Πρέβεζας.

   Η Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Ν. ΠΡΕΒΕΖΑΣ τονίζει στους
επαγγελματίες του εμπορικού λιμένα  και
τους διαβεβαιώνει ότι τους στηρίζει στο δίκαιο αίτημά τους.

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα