Το 8ο Νηπιαγωγείο Πρέβεζας με τη λήξη της σχολικής χρονιάς ευχαριστεί θερμά τους: 1)τον κ. Γεώργιο Πατση για την πινακίδα που μας έφτιαξε (προσφορά του καταστήματος) την οποία τοποθετησαμε στην πλατεία, απέναντι από το σχολείο μας, με θέμα την καθαριότητα, 2) τον κ. Τάσο Μπακολα για τη θερμή φιλοξενία στη φάρμα του στο Θεσπρωτικο, 3) την ανεξάρτητη εθελόντρια Αγαθη Λαμπρακουλη, για την ενημέρωση και ευαισθητοποιηση που έκανε στο σχολείο μας σχετικά με τα αδέσποτα της πόλης μας και 4) τους γονείς για τη συμμετοχή και τη στήριξη που μας παρείχαν σε όλες τις δράσεις μας.

Τέλος όλοι εμείς ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο και ξενοιαστο καλοκαίρι.!!!










