Στη διάσωση μιας χελώνας από τον Αμβρακικό Κόλπο η οποία παρουσίαζε προβλήματα προχώρησε πρόσφατα η ομάδα του Αρχέλων που δραστηριοποιείται στην περιοχή.
Η χελώνα η οποία ονομάστηκε “Μπριός” εντοπίστηκε με δύο μεγάλες πετονιές να προεξέχουν από την ουρά της, ενώ λίγο αργότερα στις εξετάσεις που της έγιναν στο κέντρο διάσωσης του Αρχέλων διαπιστώθηκε ότι η χελώνα είχε καταπιεί ένα αγκίστρι.
Η κατάστασή της παραμένει κρίσιμη ωστόσο οι άνθρωποι του Αρχέλων ελπίζουν ότι η χελώνα θα ανακάμψει και θα γυρίσει στο φυσικό της περιβάλλον αφού έχει αρχίσει πάλι να τρώει.
πηγή-φώτο: Δημοτική Ραδιοφωνία Πρέβεζας










