Παρασκευή, 27/11/2020 | 05:11

Πρέβεζα: Ξενοδοχείο κατήγγειλε τον ΟΤΕ σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο

192 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 11/08/2020, 6:05 μμ | 0 σχόλια

 

 

Από τις 27 Ιουλίου υπήρχε το πρόβλημα, οι υπεύθυνοι του ξενοδοχείου επικοινώνησαν και με αγωνία και άγχος ενημέρωναν και σε τοπικό και σε κεντρικό επίπεδο τον ΟΤΕ, για το πρόβλημα που υπήρχε.

Η καταγγελία έγινε στην Εθνική Επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομίων.

Από το ξενοδοχείο ισχυρίζονται ότι είχαν ενημερώσει για το πρόβλημα από τις 27 Ιουλίου και όμως υπάρχει ακόμα και σήμερα.

Τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν είναι ότι το ξενοδοχείο δεν διέθετε τηλεφωνικό κέντρο, δεν μπορούσε να παρέχει internet για τα email αλλά και για τους πελάτες του σε κοινόχρηστους χώρους, αλλά δεν μπορούσε να λειτουργήσει και το POS με αποτέλεσμα κάποιοι πελάτες να τους κοιτάζουν καχύποπτα όταν τους έλεγαν για βλάβη του ΟΤΕ.

Είναι δυνατόν από τον ΟΤΕ να μην μπορεί να διευθετηθεί το ζήτημα  εδώ και τόσο καιρό; Μια επίσημη απάντηση από τον ΟΤΕ είτε από τοπικό είτε από κεντρικό επίπεδο, θα ήταν σίγουρα χρήσιμη για να βγάλουμε όλοι τα συμπεράσματά μας.

Το ξενοδοχείο επαναλαμβάνουμε, προχώρησε ήδη στην καταγγελία τόσο του τοπικού καταστήματος του ΟΤΕ στην Πρέβεζα, όσο και των κεντρικών στην Εθνική Επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομίων.

 

 

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα