Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών στις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στις 21 Μάη ενισχύεται σημαντικά. Η ψήφος αυτή στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα καταδίκης της κυβερνητικής πολιτικής της Ν.Δ., του αυταρχισμού, των διώξεων και των πειθαρχικών, της φτώχειας, της παιδαγωγικής μας απαξίωσης. Είναι ψήφος που δείχνει ότι οι εκπαιδευτικοί δε σκύβουν το κεφάλι.
Χαιρετίζουμε και ευχαριστούμε όλες/ους τις/τους συναδέλφισσες/ους που εμπιστεύτηκαν την Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών. Η εμπιστοσύνη αυτή θα αξιοποιηθεί στον αγώνα για κάθε μικρό και μεγάλο πρόβλημα.
Από την Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών εκλέγονται οι: Βενετικίδης Θεόδωρος και Κολιού Δώρα.
Συνεχίζουμε
Με οργάνωση και αποφασιστικό αγώνα, με συσπείρωση στο Σωματείο μας μπορούμε να τα καταφέρουμε.











