Άλλη μία περίπτωση σύλληψης για πώληση αλκοόλ σε ανήλικο, αυτή τη φορά στη Λευκάδα όπου συνελήφθη ιδιοκτήτης σούπερ μάρκετ.
Μία ανήλικη κατέληξε στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ στη Λευκάδα.
Το ανήλικο κορίτσι φέρεται να είχε καταναλώσει μεγάλη ποσότητα βότκας την οποία είχε αγοράσει από σούπερ μάρκετ.











