Σάββατο, 13/06/2026 | 23:54

Προχωρούν οι εργασίες αποκατάστασης των βλαβών στον αγωγό ύδρευσης της Λευκάδας

585 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 24/06/2025, 3:16 μμ | 0 σχόλια

Ξεκίνησαν από τη Δευτέρα 23 Ιουνίου  τα ξημερώματα και βρίσκονται σε εξέλιξη οι εργασίες για την αποκατάσταση βλαβών στον αγωγό ύδρευσης της Λευκάδας στο ύψος της Εθνικής Οδού Πρέβεζας- Φιλιππιάδας.
Η Πρέβεζα ωστόσο μέχρι στιγμής έχει νερό αφού όπως ανέφερε στη Δ.Ρ.Π ο πρόεδρος του Συνδέσμου Υδρευσης Πρέβεζας, Φιλιππιάδας Γιώργος Σαργιάνογλου η δεξαμενή ήταν γεμάτη και αν υπάρξει συνετή χρήση μπορεί η διακοπή να ισχύσει πολύ λιγότερες ώρες (μετά τις 12 το μεσημέρι χωρίς αυτό να επηρεάσει την ώρα αποκατάστασης που έχει καθοριστεί για μετά τις 6 το απόγευμα.

 

 

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα