Σάββατο, 26/11/2022 | 18:25

SEO: Τι είναι και πώς ενισχύει την παρουσία των e-shops επιχειρήσεων

111 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 04/11/2022, 11:42 πμ | 1 σχόλιο

Πολλές φορές, όταν διαβάζουμε σχετικά με τα ηλεκτρονικά καταστήματα, την προσοχή μας τραβά ένα αρκτικόλεξο μόλις τριών γραμμάτων, το οποίο οι περισσότεροι προσπερνούν μη γνωρίζοντας τι είναι. Κι όμως, αυτό το τόσο μικρό αρκτικόλεξο, το SEO, που σημαίνει «search engine optimization», δηλώνει κάτι πολύ σημαντικό για τα ηλεκτρονικά καταστήματα, και ειδικά για την κατασκευή σελίδων e-shop και την παρουσία τους στις οθόνες των υπολογιστών μας. 

Οι υπηρεσίες SEO βοηθούν τις ιστοσελίδες των e-shops να έρθουν ψηλά στην κατάταξη των σελίδων που είναι σχετικές με την αναζήτηση που κάνουν οι χρήστες στις εξειδικευμένες μηχανές αναζήτησης, όπως η Google. Δεδομένου ότι οι σύγχρονες μηχανές αναζήτησης είναι κάτι σαν ψηφιακές βιβλιοθήκες που αποθηκεύουν και καταχωρίζουν ιστότοπους και ιστοσελίδες για τον εντοπισμό τους και τη χρήση τους από τους ενδιαφερόμενους, η ταχύτητα και η προτεραιότητα με τις οποίες θα εμφανιστεί μια ιστοσελίδα προσφέρουν ήδη ένα πρώτο προβάδισμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. 

Και γιατί είναι τόσο σημαντικό να βρεθεί ψηλά στην κατάταξη μια ιστοσελίδα; Πολύ απλά, γιατί ο χρήστης πολύ δύσκολα θα ασχοληθεί με όλα τα αποτελέσματα που θα του βγάλει η μηχανή αναζήτησης, δεδομένου ότι αφενός ο χρόνος όλων μας είναι περιορισμένος και η ανάγνωση όλων των αποτελεσμάτων συνιστά πολυτέλεια, αφετέρου ο χρήστης έχει εμπιστοσύνη στη μηχανή αναζήτησης ότι θα του δώσει τα πιο σχετικά και καταλληλότερα αποτελέσματα βάσει αυτών που ζητήθηκαν.

Χρησιμοποιώντας ειδικούς αλγόριθμους, οι εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες SEO marketing  βοηθούν τις ιστοσελίδες των ηλεκτρονικών καταστημάτων να περάσουν μπροστά και να υποσκελίσουν τον ανταγωνισμό, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο την πελατεία τους, τον τζίρο τους και τη φήμη τους μέσα στα χρόνια.

Ωστόσο, η SEO δεν είναι παρά μια στρατηγική που μαζί με τη διαφήμιση δίνει ώθηση σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και ενισχύει τις προοπτικές του. Ο μεγαλύτερος όγκος της δουλειάς σε ένα e-shop αφορά την ποιότητα των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, την πληρότητα και την άμεση διαθεσιμότητα του στοκ, την ταχύτητα παράδοσης των παραγγελιών, την ευκολία χρήσης της ιστοσελίδας και κάποιες άλλες σχετικές παραμέτρους. Ο σωστός επαγγελματίας φροντίζει πρώτα να καλύψει αυτά τα προαπαιτούμενα και ύστερα να ασχοληθεί με τη διαφήμιση. Ούτως ή άλλως, η διαφήμιση μπορεί να γίνει και μέσω κάποιου κοινωνικού δικτύου, αφού τα social media παρέχουν πια και αυτήν την ευκολία, την προβολή δηλαδή και τη διαφήμιση πολλών προϊόντων. 

Με το Facebook να μετράει σχεδόν μια 20ετία στις οθόνες μας, τα νεότερα social media, όπως το Instagram και το Tik Tok, είναι εξαιρετικά δραστήρια στον χώρο της διαφήμισης και τα e-shops τα χρησιμοποιούν ευρέως για να διευρύνουν τον κύκλο εργασιών τους. Κάθε εργαζόμενος στη διαφήμιση ή στο ψηφιακό μάρκετινγκ θα πρέπει να έχει γνώσεις σχετικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να βελτιώσει τη θέση της επιχείρησής του στην αγορά, ειδικά σήμερα που εμφανίζονται διαρκώς όλο και περισσότερα και πιο εξειδικευμένα social media. 

Με κεντρικούς άξονες τον επαγγελματισμό των εργαζομένων και των επιχειρηματιών του ψηφιακού εμπορίου και τη βοήθεια των ειδικών στρατηγικών της διαφήμισης και της SEO, τα ηλεκτρονικά καταστήματα αναδεικνύονται σήμερα, περισσότερο από ποτέ, ως αξιόπιστοι πάροχοι υπηρεσιών για όσους επιθυμούν να κάνουν τις αγορές τους γρήγορα, άνετα και οικονομικά.   

Δείτε περισσότερες πληροφορίες –  τιμοκατάλογος ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων  

1 σχόλιο για “SEO: Τι είναι και πώς ενισχύει την παρουσία των e-shops επιχειρήσεων”

  1. Πολύ χρήσιμο άρθρο για το Search Engine Optimization. Να προσθέσω σε αυτό ότι η επισκεψιμότητα που δημιουργείται στο e-shop από την αποτελεσματική χρήση του SEO και η οποία αφορά στα οργανικά αποτελέσματα της Google, είναι πολύ πιο ποιοτική και πολύ πιο πιθανό να αποφέρει πωλήσεις, σε σύγκριση με την επισκεψιμότητα που δημιουργείται από τις online διαφημίσεις. Σύμφωνα με έρευνα του ELTRUN (επιστημονικό εργαστήριο του Οικονομικού Πανεπιστημιου Αθηνών) 8 στους 10 χρήστες του διαδικτύου στην Ελλάδα να κάνουν click στα οργανικά αποτελέσματα και μόνο 2 στους 10 στην online διαφήμιση.

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα