Κυριακή, 02/10/2022 | 22:05

Νίκος Γεωργάκος : «Το μέλλον των έξυπνων πόλεων θα είναι πράσινο και ψηφιακό, χωρίς αποκλεισμούς»

209 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 03/09/2022, 12:04 μμ | 0 σχόλια

«Το μέλλον των έξυπνων πόλεων θα είναι πράσινο και ψηφιακό, χωρίς αποκλεισμούς», ανέφερε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος Πρέβεζας, μετά το τέλος του καινοτόμου 2ου Digital Beach Summit που πραγματοποιήθηκε στην μεγαλύτερη παραλία της Ευρώπης, την παραλία Μονολιθίου.

«Ζούμε μία πολύ δύσκολη περίοδο και μεταβατική εποχή όπου μόνο με αυτοπεποίθηση και εναρμόνιση στις επιταγές της εποχής μας, αλλά και με σχεδιασμό για το διαφορετικό μέλλον που έρχεται μπορούμε να μετατρέψουμε τη μετάβαση αλλά και ακόμα κάθε κρίση σε ευκαιρία», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Και συνέχισε λέγοντας: «Όποιος δεν βλέπει αυτό που φαίνεται σήμερα για το αύριο της νέας εποχής εθελοτυφλεί η απλά είναι αγκιστρωμένος σε ιδεοληψίες και κακές πρακτικές του παρελθόντος. Η νέα εποχή της ψηφιακής και πράσινης μετάβασης προσφέρει πολλές ευκαιρίες ανάπτυξης και προόδου στο πλαίσιο που η ίδια η εξέλιξη των εποχών, της τεχνολογίας και των αναγκών ορίζουν και σχεδιάζουν αλλά εκτός του πλαισίου αυτού δεν υπάρχει πεδίο ανάπτυξης».

Σύμφωνα με τον κ. Γεωργάκο: «Οφείλουμε εμείς οι έχοντες την ευθύνη του αύριο για τον τόπο μας και ο κάθε ένας στο μερίδιο που του αναλογεί, να προετοιμάσουμε και να αναπτύξουμε τις δυναμικές ώστε να είμαστε εντός του πλαισίου στο μέλλον που ζούμε από σήμερα και να μην μείνει κανείς αποκλεισμένος από τη μετάβαση αυτή».

«Έχουμε καθήκον να αξιοποιήσουμε κάθε εργαλείο και πρόγραμμα ώστε να εναρμονιστούμε στις δύο αυτές μεταβάσεις, τη ψηφιακή και την πράσινη όπου αποτελούν το εισιτήριο του περάσματος στη νέα εποχή που ήδη μας έχει επηρεάσει και δεν πρέπει να αφήσουμε κανένα πίσω στην προσπάθεια αυτή», τόνισε.

Μιλώντας για τον τόπο του σταχυολόγησε τις δράσεις και τις πολιτικές που αναπτύχθηκαν: «Στην Πρέβεζα, θέσαμε από την πρώτη στιγμή ως προτεραιότητα την εξωστρέφεια, την εναρμόνιση του Δήμου με τη ψηφιακή και πράσινη μετάβαση αλλά και την ένταξη και αξιοποίηση καλών πρακτικών από την αξιοποίηση των εθνικών και ευρωπαϊκών εργαλείων όπως του ΕΣΠΑ και του νέου ΕΣΠΑ 21-27, του εμβληματικού προγράμματος Αντώνης Τρίτσης όπου άνοιξε και ο δρόμος για το μουσικό μας σχολείο και το κάστρο του Παντοκράτορα, και φυσικά προγραμμάτων όπως το SMART CITIES και στόχευσης στην πράσινη μετάβαση όπως του Πράσινου Ταμείου αλλά και των ευκαιριών που μπορούν να υλοποιηθούν μέσα από το Ταμείο Ανάκαμψης», επεσήμανε ο κ. Γεωργάκος.

Και συμπλήρωσε λέγοντας: «Συνεχίζουμε δυναμικά το σχεδιασμό και αναμένουμε την αξιοποίηση των νέων εργαλείων αλλά και την υλοποίηση των υπαρχόντων όπως το πρόγραμμα SMART CITIES»

Επιπλέον, όπως πρόσθεσε: «Περνάμε στο επόμενο βήμα αναπτύσσοντας σε συνεργασία με την ΕΤΑΔ το δικό μας κέντρο ψηφιακού μετασχηματισμού, καινοτομίας και ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την κλιματική κρίση, με το πρότζεκτ SMART-GREEN PREVEZA όπου σχεδιάζεται η αξιοποίηση με την πλήρη ανακαίνισή του, του Παλαιού Τελωνείου της Πρέβεζας που βρίσκεται στην είσοδο του Εθνικού Πάρκου στον Αμβρακικό. Είμαι πεπεισμένος ότι στο όραμα αυτό θα έχουμε συμμάχους σε αυτή την προσπάθεια τα αρμόδια υπουργεία που δίνουν σήμερα εδώ το παρόν με την έμπρακτη υποστήριξη αλλά και το Ταμείο Ανάκαμψης».

Μιλώντας για το Digital Beach Summit ανέφερε χαρακτηριστικά: «Όταν η φαντασία ενώνεται με τη στρατηγική και αυτές με τη συμμαχία της θέλησης, της αυτοπεποίθησης, της πίστης και προπαντός με τη δυναμική της αγάπης για τον τόπο τότε το όραμα μετουσιώνεται σε έργο και πράξη», καθώς το Συνέδριο έλαβε χώρα σε μία απαράμιλλου κάλλους παραλία αμμουδιάς 25 χλμ και έχοντας ως φόντο το γαλάζιο του Ιονίου και με σκηνικό το πράσινο περιβάλλον από το αισθητικό παράκτιο δάσος του Μονολιθίου.

Όπως τόνισε: «Το δεύτερο DIGITAL BEACH SUMMIT αποτελεί μία πραγματικότητα ότι το καινοτόμο και εναλλακτικό αυτό συνέδριο που έκανε τη διαφορά πανελλαδικά αλλά και στο εξωτερικό, από τη μαγευτική εικόνα και ως προς την καινοτομία της ανάπτυξής του, αποτελεί πλέον ένα θεσμό, αποτελεί ένα ετήσιο γεγονός για τις εξελίξεις και τα πεπραγμένα στη ψηφιακή αλλά και στην πράσινη μετάβαση».

Σημειώνεται ότι χορηγός επικοινωνίας του 2ου Digital Beach Summit ήταν το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Ηλίας Παλιαλέξης

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα