Τετάρτη, 24/04/2024 | 03:20

Πινακίδες “Σκανδάλου”, άπνοια εκλογών & Πρέβεζα, ο τουρισμός μας σώζει- Γράφει ο Σπύρος Πλέουρας

726 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 05/06/2022, 4:10 πμ | 0 σχόλια

Ο Τομεάρχης νομίζει πως σχολιάζει την επικαιρότητα Νο 47…

Περισσότερες από 19 πινακίδες τοποθετήθηκαν από την Περιφέρεια Ηπείρου στην Παραλιακή Ζώνη της Πρέβεζας, έπειτα από αίτημα της Νέας Ένωσης Ξενοδόχων, αν γυρίσουμε το ημερολόγιο περίπου δύο χρόνια Πριν. Σαφώς και δεν αναφέρεται ο Τομεάρχης σε πινακίδες σαν αυτή της φωτογραφίας, αλλά στις άλλες, τις… διαφημιστικές. Γι’ αυτές ντε, που ξέσπασε θόρυβος από παρατάξεις, Δημοτικούς συμβούλους αλλά και πολίτες. Και η λέξη “Σκάνδαλο” που γράφει ο Τομεάρχης στον τίτλο του ασφαλώς  είναι γραμμένη μεταφορικά, πως λέμε “Η πέτρα του Σκανδάλου”; κάπως έτσι… . Πρώτα απ’ όλα είναι κάποια παράνομη παρέμβαση; Κάποια παράνομη δραστηριότητα; Ασφαλώς και όχι! Δεν τίθεται λοιπόν θέμα νομιμότητος.  Πάμε παρακάτω, είναι αθέμιτος ανταγωνισμός; Έκανε πρόσκληση ο δήμος και ανταποκρίθηκαν οι συγκεκριμένοι επιχειρηματίες και όχι άλλοι; Τότε δεν υπάρχει κανένα θέμα. Δεν έκανε πρόσκληση ο Δήμος και μπήκαν οι συγκεκριμένοι; Τότε ναι υπάρχει θέμα.  Τίθεται θέμα αισθητικής; Είναι ωραίες οι Πινακίδες; Αυτές που έχουν πληροφορίες (με δύο μικρολαθάκια) ναι, είναι ωραίες και χρήσιμες μάλιστα. Οι άλλες που έχουν μόνο επιχειρήσεις; Ε, δεν είναι και ότι καλύτερο, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους…. Μοιάζουν λίγο σκόρπιες, λίγο… άσχετες…

Απουσία εκλογικού κλίματος και άπνοια εκλογών στην Πρέβεζα εκτιμά ο Πιπεριάς…

Λογικό δεν είναι; Στην αρχή του καλοκαιριού βρισκόμαστε . Καταρχήν όταν μιλάμε για τον “Πιπεριά” του Τομεάρχη είναι ο ένας και μοναδικός της γνωστής… “Εαρινής Σύναξις των Αγροφυλάκων” ταινίας του Δήμου Αβδελιώδη. Δεν υπάρει εκλογικό κλίμα ισχυρίζεται ο Πιπεριάς και του είπα να ισχυριστεί το ίδιο μετά από τα πανηγύρια που θα γίνουν στα χωριά κατά την περίοδο του καλοκαιριού. κάποια στιγμή θα φανεί, 1  περίπου χρόνο το αργότερο πριν τις εθνικές εκλογές και 1,5 περίπου πριν τις εκλογές της αυτοδιοίκησης βρισκόμαστε, σίγουρα όσο κυλά ο χρόνος όλο και θα φουντώνουν εκλογικές διεργασίες είτε για τις Εθνικές εκλογές, είτε για τις εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης, Α΄και Β΄βαθμού…

Ο Τουρισμός μας σώζει…

Όλα δείχνουν ότι η φετινή τουριστική κίνηση και στην περιοχή μας  μοιάζει περισσότερο από εφικτό να είναι και πιο έντονη και από την αντίστοιχη του 2019, την προ-κορονοϊού εποχή δηλαδή. Αυτό δείχνουν τουλάχιστον τα πρώτα σημάδια, οι πρώτοι οιωνοί. Πρέπει να αναγνωρίσουμε βεβαίως και τις σημαντικότατες προσπάθειες στον τομέα της τουριστικής προβολής που έχουν γίνει όλα αυτά τα χρόνια από την Περιφέρεια Ηπείρου και τον Αντιπεριφερειάρχη τουρισμού Στράτο Ιωάννου, από τη Νέα Ένωση ξενοδόχων, αφού ο Πολ βγαίνει σε όλα τα τηλεοπτικά παράθυρα και σε ζωντανές συνδέσεις με κάθε τρόπο προβάλλει την περιοχή μας, τα προϊόντα της, την ιστορία της και τον πολιτισμό της. Πολύ μεγάλο ρόλο παρά τον κορονοϊό διαδραμάτισε και συνεχίζει να διαδραματίζει ο Δήμος Πρέβεζας , ο Δήμαρχος Νίκος Γεωργάκος και βεβαίως η επιτροπή τουριστικής προβολής και ο Λεωνίδας Αργυρός. Φαίνεται μια τεράστια διαφορά σε σύγκριση με την προηγούμενη-των 9 ετών- δημοτική αρχή, που είχε σχέση με τον τουρισμό, όση σχέση μπορεί να έχει η… καρφίτσα, με το διαστημόπλοιο. Εξαιρετική δουλειά βεβαίως γίνεται από το Επιμελητήριο Πρέβεζας και τον πρόεδρο Γιάννη Μπούρη στον τομέα της τουριστικής προβολής, γεγονός αξιοσημείωτο. Ούτε οι ανατιμήσεις, ούτε τα καύσιμα, ούτε η ΔΕΗ, ούτε ο… Χατζηπετρής δείχνουν ικανότητα να μπορούν να βάλουν φρένο στην εκτόξευση της περιοχής μας στο τουριστικό γίγνεσθαι.

Ο Δήμος Πάργας βεβαίως με το σπαθί του κατέχει τον τίτλο του κατεξοχήν τουριστικού δήμου της Ηπείρου…

Μιλάμε για την απόλυτα επαγγελματική προσέγγιση στον τουρισμό από τον Δήμο Πάργας και είναι φυσιολογική εξέλιξη των πραγμάτων αφού η Πάργα δραστηριοποιείται στον τουρισμό από τατέλη της δεκαετίας του… 50 και διαθέτει τουριστικά γραφεία που μεταφέρουν δεκάδες χιλιάδες τουριστών.  Είναι και ζήτημα προσέγγισης, γνώσης και πρωτοβουλιών. Να σας θυμίσω ότι σε παλιότερη τουριστική έκθεση στη Θεσσαλονίκη (όχι πολύ παλιά) στην  Φιλοξένεια (Philoxenia) οι εκπρόσωποι της δημοτικής αρχής Μπαίλη είχαν πάει με… λαδόπιτες και άλλες… νοστιμιές. στη συγκεκριμένη έκθεση,  ενώ ακριβώς δίπλα οι της Πάργας υπέγραφαν συμβόλαια με τουριστικούς πράκτορες. Μιλάμε για χαώδης διαφορά. Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους δεν υπάρχει σαν την Πάργα περιοχή πουθενά αλλού, τόσο ελκυστική τουριστικά. Είναι μοναδική!

Είναι κάτι παραπάνω από εφικτό να έχει έντονη τουριστική κίνηση 6-8 μήνες τον χρόνο η περιοχή μας…

Οι έχοντες σχέση με τον τουρισμό μπορούν να σας το επιβεβαιώσουν αυτό με ακλόνητα επιχειρήματα. Φαίνεται πως δεν θα αργήσουμε να μπούμε σε αυτή τη φάση. Να δέχεται δηλαδή τουρίστες σε έντονους ρυθμούς 6-8 μήνες τον χρόνο η περιοχή μας. Σημαντικότατη παράμετρος στο παραπάνω αποτελούν σαφέστατα τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα που έρχονται με το Αρχαιολογικό Πάρκο της Νικόπολης που εκτελεί η Περιφέρεια Ηπείρου και έδωσαν ώθηση οι Αλέξανδρος Καχριμάνης και Στράτος Ιωάννου, να δεσπόζει.

Σπύρος Πλέουρας για τους πολλούς-Τομεάρχης για τους λίγους

 

 

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα