Τρίτη, 02/06/2020 | 20:32

Επιμελητήριο Πρέβεζας : Με μεγάλη επιτυχία το σεμινάριο «εξαγώγιμου προϊόντος και εξαγωγικές διαδικασίες»

129 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 25/10/2019, 4:23 μμ | 0 σχόλια

 

 

«Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος και  εξαγωγικές διαδικασίες» 

Μεγάλη η συμμετοχή και το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων και στελεχών τους για το εκπαιδευτικό σεμινάριο από το Επιμελητήριο Πρέβεζας

 

Ολοκληρώθηκε το διήμερο σεμινάριο με θέμα «Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος και εξαγωγικές διαδικασίες» που διοργανώθηκε από το ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ σε συνεργασία με τον εθνικό φορέα ENTERPRISE GREECE, που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα συνεδριάσεων  του Επιμελητηρίου.

Σκοπός του σεμιναρίου ήταν η στήριξη των, εν δυνάμει, τοπικών, εξαγωγικών επιχειρήσεων αλλά και των εξαγωγέων της Πρέβεζας, που βρίσκονται σε αρχικό στάδιο.

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Πρέβεζας κ. Γιάννης Μπούρης , τόνισε πως «το Επιμελητήριο Πρέβεζας  θα αναπτύσσει συνεχώς πρωτοβουλίες και δράσεις, που θα στηρίζουν την εξωστρέφεια στις επιχειρήσεις. Ιδιαίτερα τώρα, που το επιμελητηριακό θεσμικό πλαίσιο έχει αλλάξει, είμαστε ακόμα πιο κοντά στο πλευρό των επιχειρήσεων που θέλουν να επεκτείνουν τη δραστηριότητά τους στις αγορές του εξωτερικού. Επίσης ανακοίνωσε την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με το Enterprise Greece και της  νέας υπηρεσίας Helpdesk ,που θα παρέχει το Επιμελητήριο Πρέβεζας δωρεάν στις επιχειρήσεις μέλη του που θέλουν να εξάγουν τα προϊόντα τους».

  Ο Διευθυντής Πληροφόρησης & Υποστήριξης Επιχειρήσεων ENTERPRISE GREECE κ. Γιώργος Παπαστεργιόπουλος κεντρίζοντας το έντονο ενδιαφέρον των συμμετεχόντων, εξήγησε με κάθε λεπτομέρεια πως ξεκινούν οι διαδικασίες και ποιες πρέπει να είναι οι πρώτες ενέργειες όσων θέλουν να δημιουργήσουν ένα εξαγώγιμο προϊόν, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στη σημασία του design, της συσκευασίας και των πιστοποιήσεων που θα πρέπει να συνοδεύουν ένα προϊόν για να σταθεί στη διεθνή αγορά. Αναφέρθηκε επίσης σε πρακτικά θέματα για την προσέγγιση και διατήρηση πελατών, τη σύναψη της συμφωνίας, τους τρόπους παράδοσης των προϊόντων και κυρίως τη διασφάλιση της εξόφλησης του σχετικού τιμολογίου.

 

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα