Τρίτη, 17/10/2017 | 10:48

Όλγα Γεροβασίλη: Προπάθεια για μετάβαση σε ΚΕΠ παροχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας

5 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 18/05/2017, 6:14 μμ | 0 σχόλια

Ο χαιρετισμός της Υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Όλγας Γεροβασίλη:

Χαιρετίζω τις εργασίες του συνεδρίου σας και εκφράζω την εκτίμησή μου και την αναγνώριση για την πολύτιμη συμβολή σας στην καταξίωση του πιο επιτυχημένου θεσμού της δημόσιας διοίκησης.

Αναγνωρίζω τη συμβολή σας αυτή, όχι μόνο επειδή καθημερινά εργάζεστε εξυπηρετώντας χιλιάδες πολίτες, ξεπερνώντας τα προβλήματα και τις δυσλειτουργίες που περιέχει η λειτουργία της δημόσιας διοίκησης.

Αλλά και επειδή, πλέον των ζητημάτων που αντιμετωπίζετε και αντιμετωπίζουν στην καθημερινή εργασία τους οι δημόσιοι λειτουργοί, ζητήσατε –και έγινε άμεσα αποδεκτό– να συγκροτηθεί ομάδα εργασίας με εσάς και στελέχη του Υπουργείου, με αντικείμενο τα θέματα οργάνωσης και λειτουργίας των ΚΕΠ.

Οι προτάσεις, οι θέσεις, οι επισημάνσεις και οι ιδέες σας στην επίλυση δυσλειτουργιών, αλλά και στον σχεδιασμό και την υλοποίηση των απαραίτητων δράσεων για την αναβάθμιση των ΚΕΠ, μας προσφέρουν πολύτιμη βοήθεια στην προσπάθεια που κάνουμε για να προχωρήσουμε στη μετάβαση των ΚΕΠ, από τον κλασσικό τρόπο λειτουργίας σε αυτόν της παροχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας.

Εργαζόμενοι από κοινού, είτε με τον συστηματικό και μεθοδικό τρόπο της ομάδας εργασίας με αντικείμενο τα θέματα οργάνωσης και λειτουργίας των ΚΕΠ, είτε στο πλαίσιο της καθημερινής εργασίας και συνεργασίας μας, γνωρίζουμε ότι:

– Παρά την προσπάθεια που καταβάλλουμε, οι δυσλειτουργίες των άλλων υπηρεσιών γίνονται αντιληπτές ως κακή εξυπηρέτηση από τα ΚΕΠ, χωρίς αυτό να είναι αληθές.

– Η ικανοποίηση των επειγουσών δράσεων των δημοσίων υπηρεσιών, που συνεπάγονται εξυπηρέτηση πολιτών μέσω των ΚΕΠ, αναδεικνύει τη θετική συμβολή τους στην αντιμετώπιση των αναγκών των πολιτών.

– Όμως, η δυνατότητα εξυπηρέτησης πολιτών από τα ΚΕΠ είναι προφανώς πεπερασμένη και ότι το ξεπέρασμα των ορίων εξυπηρέτησης έχει δυσμενείς συνέπειες στη λειτουργία τους και την ομαλή εξυπηρέτηση των πολιτών από αυτά.

Για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις αυτές, η στρατηγική του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης αφορά:

– στη μετάπτωση του δικτύου των ΚΕΠ από υπηρεσία διαμεσολάβησης στην υποβολή αιτήσεων σε υπηρεσία παροχής on lineδιοικητικών προϊόντων προστιθέμενης αξίας, τόσο για τους πολίτες όσο και για τις επιχειρήσεις,

– στην απλούστευση των διαδικασιών, με την αφαίρεση της αναγκαιότητας συχνής επαφής του πολίτη με τα ΚΕΠ ή τις άλλες δημόσιες υπηρεσίες, μέσω της ηλεκτρονικής αυτεπάγγελτης αναζήτησης που θα οδηγήσουν στην κατάργηση 4 εκατομμυρίων εγγράφων έως το τέλος του έτους,

– στην ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού τους, με νέες, πιστοποιημένες ψηφιακές δεξιότητες, που θα αποτελέσουν πρότυπο συνολικά για τον δημόσιο τομέα.

Σας προσκαλώ όχι μόνο να ξεκινήσουμε από κοινού αυτή τη δύσκολη προσπάθεια, αλλά να αποτελέσετε τον καταλύτη, προκειμένου να φέρουμε εις πέρας το δύσκολο έργο των μεταρρυθμίσεων που θα καταστήσουν το ελληνικό Δημόσιο, σύγχρονο, λειτουργικό και φιλικό προς τον πολίτη και την επιχείρηση.

Δυστυχώς, οι ανάγκες της Βουλής δεν μου επέτρεψαν να παρευρεθώ σήμερα στην Πρέβεζα, αλλά θα ήθελα να εκφράσω τη χαρά μου που μια τέτοια συνάντηση, η οποία ενισχύει τον διάλογο για ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις και γεννά παραγωγικές ιδέες για το μέλλον του θεσμού, διεξάγεται στην πατρίδα μου την Ήπειρο.

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα