Παρασκευή, 29/03/2024 | 03:04

Δείτε τη νέα καμπάνια του ΕΟΤ για τους τουρίστες του Φθινοπώρου

698 Προβολές
Σπύρος Πλέουρας | 13/09/2016, 11:17 πμ | 0 σχόλια
Now is the time”: Νέα καμπάνια του ΕΟΤ για την προσέλκυση τουριστών της “τελευταίας στιγμής” το Φθινόπωρο
Στους ταξιδιώτες της «τελευταίας στιγμής», αξιοποιώντας τις πρώτες εβδομάδες του φθινοπώρου για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου ως το Νοέμβριο, στοχεύει η νέα ψηφιακή καμπάνια που υλοποιεί ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ). 
Το «μικρό  καλοκαιράκι» – όπως συνηθίζεται να αποκαλούμε το Φθινόπωρο στην Ελλάδα – συνεχίζει να προκαλεί στους ξένους επισκέπτες τη διάθεση για διακοπές ή/και ολιγοήμερες εξορμήσεις, στους  ηλιόλουστους προορισμούς της Ελλάδας. Πολύ περισσότερο όταν αυτές προσφέρονται πλέον σε συγκριτικά ελκυστικότερες τιμές.
Με τίτλο «Now is the time» η καμπάνια και ο διαγωνισμός που «τρέχει» μαζί της – με έπαθλα τρία δωρεάν ταξίδια δύο ατόμων στην Ελλάδα – ξεκίνησε τον Αύγουστο και θα βρίσκεται στον αέρα μέχρι και τις 23 Σεπτεμβρίου.
«Για την  επιλογή και τον  σχεδιασμό των δράσεων της καμπάνιας,  σταθμίστηκαν  τα μηνύματα που έχουμε για τις τάσεις  που επικρατούν σε  κάθε χώρα ξεχωριστά, με βάση τόσο τις πολιτικοοικονομικές συγκυρίες όσο και τη δυναμική που παρουσιάζουν οι αγορές. Βασίστηκε δε πρωτίστως στα συναισθήματα που προκαλούν οι Ελληνικοί προορισμοί στους επισκέπτες τους, στοχεύοντας πάντα στην περαιτέρω ενδυνάμωση του φθινοπωρινού τουρισμού σε όλη την Ελλάδα», σημειώνει ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Τρυφωνόπουλος.
Η δράση περιλαμβάνει την ανάπτυξη του site: nowisthetime.gr και τη δημιουργία του Hashtag:  #NowIsTheTime, το οποίο προωθείται μέσω των καναλιών του ΕΟΤ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και των διαφημιστικών δράσεων  του ΕΟΤ σε Facebook, Αdara και Taboola στις βασικές  αγορές και συγκεκριμένα: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Σκανδιναβικές αγορές, Ολλανδία, Πολωνία, ΗΠΑ και Καναδά.  
Το site nowisthetime.gr έχει βασιστεί στη δημιουργική ιδέα της παροχής συναισθηματικών προσφορών από ένα «ταξιδιωτικό e-shop». Ενα φωτογραφικό «κολάζ» προορισμών από όλες τις περιφέρειες της χώρας σε συνδυασμό με σύντομο πληροφοριακό υλικό για τον κάθε προορισμό, καλεί τον χρήστη να ταξιδέψει σε συναισθήματα και εικόνες και να κάνει άμεσα  κράτηση για  το ταξίδι του στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα, ο χρήστης μπορεί μέσω του site να μοιραστεί στο λογαριασμό του στο Facebook, φωτογραφίες που θα επιλέξει  και έτσι αυτόματα συμμετέχει στην  κλήρωση για τρία τετραήμερα ταξίδια (τρεις διανυκτερεύσεις) των δύο ατόμων. Με τον τρόπο αυτό  εμπλέκεται στην καμπάνια ενεργά δημιουργώντας δημοσιότητα στα κοινωνικά δίκτυα  παγκοσμίως και προσδίδοντάς της «viral» χαρακτήρα.
Αυτή είναι η φιλοσοφία  της διαδικτυακής καμπάνιας, που υλοποιεί ήδη ο ΕΟΤ για την προσέλκυση τουριστών της “τελευταίας στιγμής”, στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της Υπουργού Τουρισμού κας Έλενας Κουντουρά για την δυναμική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου ως τον Χειμώνα και την άμεση ενίσχυση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής, ειδικά σε περιοχές που έχουν πληγεί από την προσφυγική κρίση (Λέσβος, Κως, Σάμος κα).
ΤΟ ΒΗΜΑ

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Παρόμοια άρθρα